stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

hezonja Ekipa24.si

Sramoten izpad! Hrvaški reprezentant in član ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

jankovic hokej Ekipa24.si

Velike spremembe v zmajevem gnezdu! Novo ime ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Dirka Po Sloveniji na Eurosportu dosegla skoraj 11 milijonov gledalcev

Deli na:
Dirka Po Sloveniji na Eurosportu dosegla skoraj 11 milijonov gledalcev

Prenos kolesarske dirke Po Sloveniji na prvem programu televizijske mreže Eurosport in njegove ponovitve so po prvih podatkih dosegli več kot 10,7 milijona gledalcev v več kot 120 državah. Slovenija se je s prenosom in spremljajočo promocijsko turistično kampanjo predstavljala kot destinacija za zelena, aktivna in zdrava doživetja.

Kolesarsko dirko Po Sloveniji, ki je potekala od 19. do 23. junija, je Eurosport letos prvič prenašal na svojem prvem programu. Dirko pa je spremljala tudi širša promocijska kampanja slovenskega turizma na različnih kanalih mreže.

Sam prenos je s ponovitvami dosegel več kot 10 milijonov gledalcev, zgolj ena objava na Eurosportovih profilih na družbenih omrežjih Facebook in Twitter pa je dosegla več kot 1,35 milijona sledilcev, je za STA povedala direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

Promocija prek kanalov Eurosporta sicer še traja. Do konca julija se bo tako na TV-programih mreže zvrstilo 300 oglasov slovenskega turizma, turističnih destinacij in podjetja Adria Mobil. Oglasi se predvajajo v elitnih terminih, tudi med prenosom kolesarske dirke po Franciji, je spomnila Pakova.



Oglaševanje poteka tudi na Eurosportovi spletni strani, in sicer prek treh milijonov prikazov spletnih pasic.

"Športni dogodki z mednarodno udeležbo so odlična priložnost za promocijo Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije," je poudarila Pakova. Slovenija se v okviru oglasov prikazuje tudi kot destinacija s pestro ponudbo na področju gastronomije, kulture in kulturne dediščine.

Kolesarski turizem je eden od ključnih produktov slovenskega turizma, ki beleži tudi trend rasti. V Sloveniji pri gorskem kolesarjenju prednjačijo gostje iz Nemčije in Avstrije, pri cestnem tisti iz Italije, pri treking kolesarjenju pa iz Nizozemske. Povprečna doba bivanja kolarskih turistov je 3,2 dni, višja od povprečne pa je tudi njihova potrošnja, še posebej pri treking in gorskih kolesarjih.