Američani so pripravljeni plačati vse več za razne organske, zdrave proizvode z manj maščobami in sladkorja, vse bolj pa se odmikajo od proizvodov, ki so tradicionalen vir zaslužka podjetij, kot je Coca Cola. To je gaziranih sladkanih brezalkoholnih pijač. Coca Cola računa, da bo lahko z novim mlekom fairlife ustvarila večji dobiček.
Novo mleko gre skozi proces proizvodnje, ki je podoben tistemu za mleko brez maščob. Navadno mleko gre skozi filtre, ki izločijo različne sestavine, nato pa mu dodajo sestavine, ki so zaželene. Mleko fairlife bo imelo 50 odstotkov več beljakovin, 30 odstotkov več kalcija in 50 odstotkov manj sladkorja kot običajno mleko.
Poleg sladkanih gaziranih pijač v ZDA pada tudi poraba mleka in Coca Cola upa, da bo ta trend z novim proizvodom obrnila. V prodajo mleka fairlife so že privolile velike trgovske verige, kot so Wal-Mart, Target, Kroger in Safeway.
Povprečna cena za pol galone mleka (1,9 litra) je 2,18 dolarja, za podobno količino mleka fairlife oz. celo malce manjšo pa je treba v trgovinah, kjer ga že poskusno prodajajo, odšteti 4,59 dolarja (štiri evre).