Revija Reporter
Magazin

Citypark lani z več kot 9 milijoni obiskovalcev

Promo

28. jan. 2020 12:59 Osveženo: 13:01 / 28. 1. 2020

Deli na:

Andrej Ropret, center manager Cityparka, in Maja Vidmar, vodja marketinga v Cityparku.

Robert Krumpak

V Cityparku bodo letos prenovili del sanitarij, prezračevalne sisteme in klimatske naprave ter uredili polnilnice za e-vozila in kolesarnico. Lani je najsodobnejše slovensko nakupovalno središče obiskalo več kot 9 milijonov ljudi, največji obisk zabeležili zadnji teden pred Božičem.

»Citypark je lani obiskalo več kot 9 milijonov obiskovalcev. Zabeležili smo kar dva rekordna obiska nakupovalnega središča, in sicer prvega v petek, 29. novembra, na dan črnega petka. Še večji obisk pa smo imeli zadnji teden pred Božičem, in sicer v soboto, 21. decembra. Kljub rekordnemu obisku so se obiskovalci enakomerno razporedili čez cel dan. Poskrbeli smo, da je pri varnosti in prometu vse potekalo nemoteno, brez zapletov,« je na novinarski konferenci povedal Andrej Ropret, center manager Cityparka, najsodobnejšega nakupovalnega središča v Sloveniji. Lani so zabeležili več kot 180 milijonov evrov prometa.

V Cityparku sledijo svetovnim trendom in pišejo modne smernice v Sloveniji. Zato so prvi v državi, ki so vrata odprli irskemu trgovskemu velikanu Primarku. S tem dokazujejo, da Citypark ni zgolj največje nakupovalno središče v Sloveniji, temveč s tem tudi utrjuje svojo vlogo vodilnega nakupovalnega središča pri nas. »Nenehno gradimo na novostih in se izboljšujemo. S prenovo severnega dela nakupovalnega središča in pridobitvijo novih trgovin, kot so npr. poleg Primarka še Reserved, CCC Shoes&Bags,Slowatch, Bottega Verde, se je močno povečal obisk. Ravnokar pa že poteka prenova trgovine New Yorker,« dodaja Ropret.

Za letos je v načrtu tudi prenova dela sanitarij na gostinskem področju centra v 1. nadstropju.  Ker skrbijo za okolje, so se odločili za izgradnjo novega avtobusnega postajališča. Nahaja se pred južnim glavnim vhodom, nasproti parkirne hiše. Na njem lahko na enkrat ustavita dva avtobusa. Druga novost v Cityparku je Avant2Go lokacija, namenjena izposoji oz. souporabi električnih vozil, ki se nahaja v Cityparkovi parkirni hiši.

»Letos bomo uredili še 10 polnilnic za e-vozila in kolesarnico tik pred vhodom v Citypark,« povzame center manager Cityparka. V Cityparku veliko pozornosti posvečajo tudi skrbi za okolje in ekološki rabi oblačil in tekstila. Za bolj varčno porabo energije bodo letos začeli s prenovo prezračevalnih sistemov in klimatskih naprav, v katere bodo skupaj vložili 1 milijon evrov.

V Cityparku se nahajajo najprestižnejše blagovne znamke, obenem pa zagotavljajo najvišjo kakovost storitev in postavljajo modne trende. »Vedno imamo pripravljene modne novosti, prav tako pa pripravljamo tudi dogodke. Samo lani so jih organizirali 250. Prirejamo tudi razstave, koncerte in nastope z znanimi osebnostmi. Citypark ni samo prostor nakupovanja, ampak tudi druženja,« pove Andrej Ropret.

V letošnjem letu Citypark praznuje 18. rojstni dan, s praznovanjem bodo začeli februarja. »Uvertura bo Lego festival, ki bo potekal med 9. in 19. februarjem. V petek, 14. februarja, bo na velikem odru v Cityparku zaključna prireditev Mini DJ akademije z nastopom raperja Nipketa. Pripravili bomo tudi veliko pustovanje z nastopom Čukov, Maje Oderlap  in Challeta Salleta,« je še dodala Maja Vidmar, vodja marketinga v Cityparku.

Nakupovalno središče Citypark, ki letos praznuje 18. rojstni dan, je z več kot 120 trgovinami in lokali največje nakupovalno središče v Sloveniji in hkrati najsodobnejše v Ljubljani. Ponuja najprestižnejše blagovne znamke, zagotavlja najvišjo kakovost storitev in postavlja modne trende. Lani ga je obiskalo več kot 9 milijonov ljudi, zanje so pripravili približno 250 dogodkov. Citypark je eno od štirih nakupovalnih središč, ki jih v Sloveniji upravlja družba SES Center Management. Več informacij na www.citypark.si.

SES – Spar European Shopping Centers je razvijalec, graditelj in upravljalec nakupovalnih središč v šestih državah. Trenutno podjetje upravlja 29 nakupovalnih središč v centralni, južni in vzhodni Evropi. Površina za oddajo znaša 790.000 kvadratnih metrov. V letu 2018 so najemniki v SES nakupovalnih središčih ustvarili 2,76 milijard evrov bruto prodaje. Podjetje SES je v Avstriji in Sloveniji vodilno na trgu v poslovnem segmentu velikih nakupovalnih središč. SES trenutno v Sloveniji upravlja štiri nakupovalna središča, z odprtjem novega nakupovalnega središča ALEJA bo z letom 2020 pri nas lokacij pet. SES že od vsega začetka nudi svoje znanje in izkušnje na področju razvoja projektov, upravljanja gradnje, oddajanja nakupovalnih površin in upravljanja nakupovalnih središč tudi kot storitev za zunanje lastnike nakupovalnih središč. SES je del skupine SPAR Austria.