Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Britanci se spominjajo smrti princese Diane in postrani gledajo princa Charlesa


V luči 20. obletnice smrti princese Diane je britanskemu prestolonasledniku princu Charlesu padla priljubljenost.

Charles in Diana
Wikipedija

STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Na podlagi javnomnenjske raziskave tiskovne agencije Press Association zgolj 36 odstotkov Britancev meni, da je prestolonaslednik koristen za monarhijo. Pred štirimi leta je bilo tega mnenja 60 odstotkov državljanov.

"Ljudje mu ne prizanašajo, ker je propadel njegov zakon. Princesa Diana ga je za to okrivila, sam pa je molčal," je ocenila komentatorka kraljeve družine Penny Junor.



Dianina smrt v avtomobilski nesreči v Parizu 31. avgusta 1997 je pretreslo monarhijo, javnost in mediji pa so kritizirali kraljevo družino zaradi molka, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Ugled monarhije se je sicer v dvajsetih letih izboljšal. Tudi princ Charles je bolj sproščen, vesel in samozavesten, je še dejala Penny Junor, ki je menila, da je princ v tem času v britanski javnosti postal bolj priljubljen.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.



Na dan pa so prišli novi posnetki, kjer princesa Diana govori o pomanjkanju ljubezni v njenem zakonu in o aferi princa Charlesa z njegovo zdajšnjo ženo Camillo Parker Bowles, ki je v teh dneh tudi zabeležila padec priljubljenost. Pred štirimi leti je ta znašal 28 odstotkov, danes pa zgolj 18 odstotkov.

V spomin na preminulo princeso sta oba njena sinova, princ William in princ Harry, nastopila v dokumentarnem filmu, ki je posvečenem njuni materi, in naročila postavitev kipa pred njenim domom v palači Kensington. Tako je pred obletnica smrti obema narasla priljubljenost - 77 odstotkov Britancev meni, da je princ Harryja koristen za monarhijo, da je koristen princ William, pa jih meni 78 odstotkov.

Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.