Revija Reporter
Magazin

Aplikacija Pokemon Go več kot podvojila vrednost Nintenda

STA

19. jul. 2016 9:44 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Japonski proizvajalec igralnih konzol in iger Nintendo je z igro Pokemon Go za pametne telefone zadel v polno. Po poročanju francoske tiskovne agencije AFP so delnice podjetja po izdaji igre poskočile za 120 odstotkov, Nintendo pa je s tržno vrednostjo, ocenjeno na 42,5 milijarde dolarjev, prehitel enega najbolj znanih japonskih podjetij Sony.

Delnice Nintenda, ki je lastnik 20-letne priljubljene franšize videoiger in risank Pokemon, so v petek postavile tudi nov rekord na borzi, saj se v zgodovini Japonske tako množično z delnicami enega podjetja ni trgovalo še nikoli, dodaja AFP.

Aplikacija Pokemon Go sicer igralcem omogoča, da s popotovanjem po resničnih lokacijah iščejo in lovijo digitalne like iz priljubljene serije.

Prvi dan po izidu so jo v ZDA naložili že na vsak 20. pametni telefon s sistemom Android. Prav tako je igra v trenutku pristala na vrhu lestvice brezplačnih aplikacij v Applovi spletni trgovini Itunes in pri tem prehitela uspešnice, kot sta Snapchat in Facebook.

Investitorji uspeh aplikacije vidijo tudi kot znak, da bo podjetje, ki sodi med pionirje videoiger, vendarle v prihodnosti krojilo trg pametnih telefonov. Doslej so namreč svoje igre v Nintendu omejevali le na lastne igralne konzole, ki pa že nekaj časa ne dosegajo pretirano dobrih prodajnih številk.

Aplikacija Pokemon Go sicer na domačem trgu še ni dostopna, v podjetju pa o tem, kdaj bodo Pokemone lahko iskali tudi na Japonskem, še molčijo.