Revija Reporter
Magazin

900 dolarjev za vstopnice za prijateljsko tekmo Reala in Barcelone

STA

29. jul. 2017 6:00 Osveženo: 10:03 / 09. 8. 2017

Deli na:

Čeprav se sezona v španskem nogometnem prvenstvu primera division še nekaj tednov ne bo začela, skušajte prepričati nogometne navdušence v Miamiju, da je sobotni el clasico nepomemben.

Prvič po 35 letih se bosta Barcelona in Real Madrid pomerila na tujih tleh, obenem prvič v ZDA, tekma na stadionu Hard Rock pa je bila v trenutku razprodana.

Leta 1982, ko sta se Barca in Real nazadnje pomerila v tujini, je bilo za tekmo tako malo zanimanja, da prenosa iz Venezuele v Evropo sploh ni bilo.

A tokrat je povsem drugače. Srečanje se je sprevrglo v ogromen globalen medijski dogodek, ki je navdušil tudi ljubitelje nogometa onkraj luže in poskrbel, da bo ekshibicijski mednarodni turnir prvakov, na katerem poleg omenjenih dveh sodelujejo še Juventus, Roma, Manchester City, Manchester United, Tottenham in PSG, na športnem koledarju ostal še mnoga leta.

Televizijska mreža ESPN je na jug Floride poslala ekipo 25 poročevalcev in novinarjev, ki skrbijo za čim boljši prenos dogajanja. Njihova priljubljena dnevna oddaja Sports Center se je kar preselila v Miami in čas za nogomet v tednih, ko lige NFL, NBA in NHL mirujejo, ne bi mogel biti boljši.

Sama tekma med Barcelono in Realom, Barcelona je ta čas na turnirski lestvici na prvem, Real pa na zadnjem mestu, je že dolgo časa razprodana, vstopnice pa na črnem trgu trenutno dosegajo 900 dolarjev. Tekmo si bodo na nedavno obnovljenem domovanju ekipe NFL Miami Dolphins v živo ogledali navijači iz več kot 50 držav.

Že včeraj je bila v središču mesta tekma legend v parku Bayfront z imenom Casa clasico, na kateri so nogometne veščine med drugim obujali tudi Patrick Kluivert, Fernando Hierro in Carlos Puyol. V soboto bodo za zabavo navijačev poskrbeli živa glasba in DJ-ji, za vse tiste, ki niso mogli priti do dragocene vstopnice, pa bodo na voljo velikanski TV-ekrani z neposrednim prenosom el clasica.

Tudi turistične agencije so imele na voljo posebne pakete El Clasico za navijače z vstopnico in prenočitvijo v luksuznem hotelu v South Beachu, kjer se cena nočitve začne pri 750 dolarjih na noč. Paketi so kljub temu pošli za med.

Seveda vsi radi poudarjajo, da sta obe ekipi sredi priprav na novo sezono in v zadnjih tednih skupaj s preostalimi evropskimi klubi potujeta po ZDA, a očitno je rivalstvo med kluboma zagotovilo, da za vsak medsebojni obračun vlada izjemno zanimanje.

Morda je tekma res nepomembna. A Hugo Sanchez, legendarni mehiški napadalec, ki je za baletnike med letoma 1985 in 1992 na 238 tekmah dosegel 208 golov, se dobro zaveda pomembnosti dogodka, ko se srečata ta dva nogometna velikana.

"Gre za najpomembnejšo tekmo v Španiji, ki pa je ob novih tehnologijah že zdavnaj prerasla te okvire. Morala bi se imenovati el global clasico. Vsi tisti srečneži, ki so prišli do vstopnice za tekmo, bodo izkusili življenjsko priložnost," je dejal Sanchez.