Dejansko ima prav tukaj skupnost socialnih zavodov. Tudi sam sem kot soavtor priporočil, kar je sprejel najvišji strokovni organ družinske medicine, da bi bilo treba centralno pošiljati vse obolele iz vse Slovenije v posebne covidenote, predvsem da preprečimo širitev kot požar po domu, kar je bila glavna težava v Sloveniji. Pardon, druga glavna težava.
Prva glavna težava je bila, da je sploh prišlo do vnosa virusa, zaradi tega, ker je še pri prejšnji garnituri to bilo dejansko na neki način facilitirano, se pravi olajšano. Mi smo se borili v nasprotju z navodili marsikdaj. Tudi tukaj smo želeli, da se vzpostavi centralna enota, ni se vzpostavila. Najverjetneje se tudi ni dala tako hitro vzpostaviti. Samo pošiljanje v bolnišnice pri nekom, ki mu ne bi pomagala bolnišnična oskrba, pa bi tudi lahko prineslo dejansko težave v sami bolnišnici. Tudi tam lahko prihaja do težav.
Predvsem če se pogovarjamo o kakršnih koli resničnih listah za odpis, jih pa imamo že nekaj desetletij v Sloveniji. Namreč, najranljivejše, krhke skupine starostnikov imajo toliko premalo časa. Normativi so takšni, da jih celostno ne moremo obravnavati, bodisi doma bodisi v skupnosti socialnih zavodov. In zakaj je recimo Avstrija tako uspešna? Čisto drugi standard je. Bolj so ločeni, več kadra imajo, in čeprav je prišlo do vnosa, so ga lahko zajezili.