Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Primož Cirman, novinar in urednik, o medijskih zvezdnikih podjetništva

V resnici gre za lobiste, ki jih zanima zgolj njihov konkreten interes – čim nižji davki na visoke prihodke in premoženje

Necenzurirano prenos

Primož Cirman



Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Medtem ko ljudje ugotavljajo, da je pri nas dokaj težko dostojno živeti že s povprečno plačo, novinarji ustvarjajo zvezdnike iz podjetnikov, ki nas prepričujejo, da v resnici živimo predobro – četudi naše plače rastejo krepko počasneje od cen, naši delovniki pa se daljšajo. Uspelo jim je, da jih mediji dojemajo kot nekakšno nadideološko kategorijo modrecev, čeprav gre v resnici za lobiste, ki jih zanima zgolj njihov konkreten interes – čim nižji davki na visoke prihodke in premoženje. 

NECENZURIRANO

Zadnje izjave tedna


Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.