Medtem ko ljudje ugotavljajo, da je pri nas dokaj težko dostojno živeti že s povprečno plačo, novinarji ustvarjajo zvezdnike iz podjetnikov, ki nas prepričujejo, da v resnici živimo predobro – četudi naše plače rastejo krepko počasneje od cen, naši delovniki pa se daljšajo. Uspelo jim je, da jih mediji dojemajo kot nekakšno nadideološko kategorijo modrecev, čeprav gre v resnici za lobiste, ki jih zanima zgolj njihov konkreten interes – čim nižji davki na visoke prihodke in premoženje.
V resnici gre za lobiste, ki jih zanima zgolj njihov konkreten interes – čim nižji davki na visoke prihodke in premoženje
21. maj. 2022 7:41 Osveženo: 2:56 / 22. 5. 2022
Primož Cirman, novinar in urednik, o medijskih zvezdnikih podjetništva
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke