Kaj mora narediti direktor oziroma vodstvo podjetja, ko nekaj zaserje, ko razočara svoje kupce ali poslovne partnerje? Zelo preprosto. Najprej se mora opravičiti. V politiki je to opravičilo še toliko pomembnejše, ker gre za največjo bazo. Bazo državljanov in volilcev. Od prvega dne še nismo slišali opravičila. Od nikogar. Slišimo le nekaj puhlic o objektivni odgovornosti, nekaj o raziskovanju ozadja in o čakanju, da se vse skupaj zbistri. Dragi moji, tukaj ni nič bistrega. Je le preprosto dejstvo: zasrali ste. Pika. Bo kdo že enkrat imel toliko poguma in nam v obraz naravnost dejal, da mu je žal, da mu je še bolj žal in da mu je najbolj žal. Žal, da ste nas razočarali.
Dnevnik
Preprosto dejstvo v tej aferi je: zasrali ste – bo kak politik imel toliko poguma in nam v obraz naravnost dejal, da mu je žal
Leon Magdalenc, nekdanji televizijec in kolumnist, o katastrofalnem kriznem komuniciranju politike v aferi Litijska