Kaj mora narediti direktor oziroma vodstvo podjetja, ko nekaj zaserje, ko razočara svoje kupce ali poslovne partnerje? Zelo preprosto. Najprej se mora opravičiti. V politiki je to opravičilo še toliko pomembnejše, ker gre za največjo bazo. Bazo državljanov in volilcev. Od prvega dne še nismo slišali opravičila. Od nikogar. Slišimo le nekaj puhlic o objektivni odgovornosti, nekaj o raziskovanju ozadja in o čakanju, da se vse skupaj zbistri. Dragi moji, tukaj ni nič bistrega. Je le preprosto dejstvo: zasrali ste. Pika. Bo kdo že enkrat imel toliko poguma in nam v obraz naravnost dejal, da mu je žal, da mu je še bolj žal in da mu je najbolj žal. Žal, da ste nas razočarali.
Dnevnik
Preprosto dejstvo v tej aferi je: zasrali ste – bo kak politik imel toliko poguma in nam v obraz naravnost dejal, da mu je žal
12. feb. 2024 6:00 Osveženo: 7:13 / 12. 2. 2024
Leon Magdalenc, nekdanji televizijec in kolumnist, o katastrofalnem kriznem komuniciranju politike v aferi Litijska
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke