Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, o tem, kaj je uničilo slovenske medije
27. dec. 2012 8:52 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017


Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy: Največja vrednost medijev je dober kader, novinarski in raziskovalni, ampak če ta ne razume, kaj je poslanstvo njihovega medija, je to zaskrbljujoče, saj bodo še naprej delali tisto, kar je uničilo medije v Sloveniji. In uničilo jih je to, da so začutili slast po tem, kako so lahko politično vplivni. Največji slovenski mediji so bili v nekem trenutku prepričani, da vodijo slovensko politiko, kar je imelo zanje poguben učinek. Zdaj, na tej točki, morajo začeti graditi novo vsebino, ki jo bodo lahko tudi prodajali.
Marketing magazin
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke