mlin Svet24.si

8-letnika skalpiralo na šolskem ogledu kmetije

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

1701778337-dsc9818-01-1701778319724 Necenzurirano

"Kar sta na policiji počela Žakelj in Tonin, je ...

cernivceva 6a PL Reporter.si

Milijon in pol evrov vredne hiše gradbenega ...

luka doncic 24 pm Ekipa24.si

Luka Dončić objavil posebno fotografijo ...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Izjava dneva

Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, o tem, kaj je uničilo slovenske medije

Deli na:
Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, o tem, kaj je uničilo slovenske medije

Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy: Največja vrednost medijev je dober kader, novinarski in raziskovalni, ampak če ta ne razume, kaj je poslanstvo njihovega medija, je to zaskrbljujoče, saj bodo še naprej delali tisto, kar je uničilo medije v Sloveniji. In uničilo jih je to, da so začutili slast po tem, kako so lahko politično vplivni. Največji slovenski mediji so bili v nekem trenutku prepričani, da vodijo slovensko politiko, kar je imelo zanje poguben učinek. Zdaj, na tej točki, morajo začeti graditi novo vsebino, ki jo bodo lahko tudi prodajali.

Marketing magazin