Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, o tem, kaj je uničilo slovenske medije



Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy: Največja vrednost medijev je dober kader, novinarski in raziskovalni, ampak če ta ne razume, kaj je poslanstvo njihovega medija, je to zaskrbljujoče, saj bodo še naprej delali tisto, kar je uničilo medije v Sloveniji. In uničilo jih je to, da so začutili slast po tem, kako so lahko politično vplivni. Največji slovenski mediji so bili v nekem trenutku prepričani, da vodijo slovensko politiko, kar je imelo zanje poguben učinek. Zdaj, na tej točki, morajo začeti graditi novo vsebino, ki jo bodo lahko tudi prodajali.

Marketing magazin

Ključne besede

Zadnje izjave tedna


Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.