vesolje Dobra karma

Tedenska astrološka napoved: ne podlezite ...

karaoke, mikrofon Svet24.si

Slovenski komik: "Nisem mogel verjeti, vse sem ...

UV-plenkovic jansa-ziga zivulovic jr-bobo Reporter.si

Zmagovita lekcija iz Zagreba: kaj se lahko Janez ...

aleš hojs, janez janša, igor bavčar Svet24.si

Pravljica iz kraljestva Trstenjakove o ...

furs, davčna-utaja, kotnikova-5 Necenzurirano

Davčni utajevalci na Počivalškovem pragu

Zoran Janković Odkrito.si

Je Zoran Janković resno bolan?

Luka Basi Njena.si

Žalostna nedelja Luke Basija

Izjava dneva

Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, o tem, kaj je uničilo slovenske medije

Deli na:
Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, o tem, kaj je uničilo slovenske medije

Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy: Največja vrednost medijev je dober kader, novinarski in raziskovalni, ampak če ta ne razume, kaj je poslanstvo njihovega medija, je to zaskrbljujoče, saj bodo še naprej delali tisto, kar je uničilo medije v Sloveniji. In uničilo jih je to, da so začutili slast po tem, kako so lahko politično vplivni. Največji slovenski mediji so bili v nekem trenutku prepričani, da vodijo slovensko politiko, kar je imelo zanje poguben učinek. Zdaj, na tej točki, morajo začeti graditi novo vsebino, ki jo bodo lahko tudi prodajali.

Marketing magazin

Loading...