Do zasaditve prve lopate pri projektu drugi tir bo minilo še najmanj eno leto, pri projektu tretje razvojne osi pa najmanj dve leti. Tudi projekt druge cevi predora Karavanke zaostaja zaradi izbire »napačnega« izvajalca. Turški izvajalec zaradi krize s koronavirusom in zaprtja meja za tujce ni mogel začeti del pri projektu in tudi v bodoče bodo pri tem težave za turške delavce.
DARS je po mojem mnenju naredil veliko napako z izbiro turškega izvajalca, saj se bo večina pozitivnih učinkov v času gradnje prelila v tujino. Če bi upošteval samo davke, ki jih turški izvajalec ne bo plačal v Sloveniji, bi bili domači ponudniki bolj ugodni od turškega. Zdaj v krize zaradi korone pa se to še bolj pokaže, saj bi v primeru izbire domačih izvajalcev ta projekt lahko poganjal domačo gospodarsko rast. Tako pa zadeva stoji ali pa bomo z njim stimulirali turško rast.
POGOVOR V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24