Brane Senegačnik: Ker so po vrednotah večinski slovenski mediji enotni in v tem smislu edini, so seveda v vsakem primeru najboljši, pa čeprav spravljajo človeka, ki ni čisto obupal nad sposobnostjo mišljenja in smislom argumentacije, v še takšno žalost in jezo. Ljudje kupujejo dnevnike tudi, če ne predvsem, zato, ker nas zanimajo vreme, televizijski spored, kulturni dogodki, osmrtnice, sveži športni dogodki ipd., skraka nanje smo navezani iz zelo pragmatičnih razlogov, da ne bi izgubili stika s tokom vsakdanjosti. Gospodarji medijev in njihovi oblikovalci izkoriščajo pragmatični interes bralcev za oblikovanje njihovega vrednotnega sveta: z nenehnim dotokom velike količine vrednotno problematičnih informacij preprečujejo razmislek; z vztrajnim gostobesednim ponavljanjem istega izčrpavajo energijo (drugače) razmišljajočih. Neznosni medijski pressing je učinkovit: tudi v racionalnih in odgovornih ljudeh se danes majejo osnovna prepričanja; konstantne povečave pomladnega in pomanjšanje komunističnega zla so deformirale celo percepcijo resnosti.
Slovenski čas