lev Dobra karma

8. 8. je galaktični dogodek leta, vpliv bo trajal...

bojana ivanovic 3 Svet24.si

Bojana Ivanović ve, kako je na dnu in kako ...

josip broz tito davorjanka paunovic Reporter.si

To je bila najbolj vroča Titova ljubezen: seksa ...

sezonski-delavci, kmetijstvo Svet24.si

Sezonci pobegnejo v Avstrijo, kjer so tudi bolje ...

pivec3 Necenzurirano

Aleksandra Pivec je žrtev – same sebe #kolumna

bejrut, eksplozija, amonijev-nitrat Odkrito.si

Zakaj je eksplozija v Bejrutu bila tako ...

tom in jan Njena.si

KMETIJA: Takšen je maček Tom po skoraj enem letu...

Izjava dneva

Brane Senegačnik o gospodarjih medijev in njihovih oblikovalcih

Deli na:
Brane Senegačnik o gospodarjih medijev in njihovih oblikovalcih
Brane Senegačnik: Ker so po vrednotah večinski slovenski mediji enotni in v tem smislu edini, so seveda v vsakem primeru najboljši, pa čeprav spravljajo človeka, ki ni čisto obupal nad sposobnostjo mišljenja in smislom argumentacije, v še takšno žalost in jezo. Ljudje kupujejo dnevnike tudi, če ne predvsem, zato, ker nas zanimajo vreme, televizijski spored, kulturni dogodki, osmrtnice, sveži športni dogodki ipd., skraka nanje smo navezani iz zelo pragmatičnih razlogov, da ne bi izgubili stika s tokom vsakdanjosti. Gospodarji medijev in njihovi oblikovalci izkoriščajo pragmatični interes bralcev za oblikovanje njihovega vrednotnega sveta: z nenehnim dotokom velike količine vrednotno problematičnih informacij preprečujejo razmislek; z vztrajnim gostobesednim ponavljanjem istega izčrpavajo energijo (drugače)  razmišljajočih. Neznosni medijski pressing je učinkovit: tudi v racionalnih in odgovornih ljudeh se danes majejo osnovna prepričanja; konstantne povečave pomladnega in pomanjšanje komunističnega zla so deformirale celo percepcijo resnosti.

Slovenski čas

Loading...