V okviru rubrike CNN Business so tako zavrteli približno dveminutni posnetek, v katerem nastopa ustanovitelj in gonilna sila Bird Buddyja Franci Zidar. V njem med drugim navedejo snovalce, da pametna ptičja hišica skupaj s spremljajočo aplikacijo, ki prepoznava in opiše ptice, ki se hranijo v hišici, opazovanje ptic dvigujeta na novo raven.
Kot enega osrednjih ciljev projekta snovalci navedejo varstvo narave, saj bodo podatki, zbrani s pametno hišico, po njihovem prepričanju zelo koristni za naravovarstvenike, tako glede sprememb v populaciji ptičev in pri letnih selitvah različnih vrst. Ti podatki bodo znanstveni skupnosti prosto na voljo, po načelu odprte kode.
Že v začetku decembra je medtem Bird Buddy v okviru novega zbiranja zagonskih sredstev prejelo novo finančno injekcijo v višini 8,5 milijona dolarjev. Po podatkih s platforme Crunchbase je bil investitor družba General Catalyst s sedežem v mestu Cambridge v ameriški zvezni državi Massachusetts. Ob tej priložnosti je Zidar za portal TechCrunch med drugim izjavil, da je namen projekta med drugim tudi v večji meri povezati ljudi z naravo in pasivne opazovalce ptic spremeniti v aktivne.
Bird Buddy je bil sicer junija lani razglašen tudi za slovenski startup leta, že pred tem pa je na globalni spletni platformi za množično financiranje Kickstarter v dobrem mesecu dni zbral 4,2 milijona evrov.
Njihov izdelek je pametna ptičja krmilnica, katere osnovni komplet zajema ptičjo hišico s posodo za hrano in snemljivim modulom, ki vključuje majhno videokamero z mikrofonom in senzorjem za zaznavanje gibanja.
Senzor zazna prihod ptice in o tem prek brezžične povezave in mobilne aplikacije obvesti imetnika krmilnice. Ta lahko ptico s pomočjo aplikacije fotografira. S pomočjo umetne inteligence aplikacija prepozna vrsto ptice, uporabnikom pa omogoča urejanje in deljenje fotografij ptic ter jim ponuja nasvete glede primerne hrane za posamezne vrste ptic.