kranj, prometna-nesreča, avtobus Svet24.si

Policija išče voznika avtobusa, ki je v Kranju ...

Kourtney Kardashian Svet24.si

Kourtney Kardashian ponosna na telo, ki ji je dalo...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

V Izraelu prepovedali uporabo presuhih manekenk v oglasih

Deli na:

Izraelski parlament je sprejel novi zakon, ki v oglasih prepoveduje pretirano suhe manekenke. Izraelska vlada želi na tak način omejiti motnje hranjenja. Zakon oglaševalcem tudi nalaga, da morajo javno razkriti, če uporabijo digitalno spremenjene fotografije, ki manekenke prikazujejo kot izredno suhe.

Zakon ne bo obvezujoč za tuje publikacije, ki se prodajajo v Izraelu.

Izraelski zakon, ki so ga sprejeli v ponedeljek, je prvi poskus katerekoli države, da z zakonodajo okrca modno industrijo, ki jo pogosto obtožujejo, da poveličuje ekstremno suhost. S tem pa naj bi posredno spodbujala k širjenju motenj hranjenja. Nov zakon bi lahko postal zgled za druge države, ki se spopadajo z vedno večjo razširjenostjo anoreksije in bulimije, še posebej pri mladih ženskah.

Podporniki zakona upajo, da bo spodbudil uporabo zdravih modelov za lokalno oglaševanje in povečali ozaveščenost o digitalnih trikih, ki že tako suhe ženske spremenijo v okostnjake. Upajo, da bo to uspelo uničiti iluzijo o videzu modelov, ki ni resnična. V Izraelu približno dva odstotka mladostnic starih od 14 do 18 trpi za hudimi motnjami hranjenja.

Novi zakon zapoveduje, da morajo manekenke na vsakem modnem snemanju, namenjenemu za izraelsko tržišče, pokazati zdravstveni izvid, ki ne sme biti starejši od treh mesecev, v katerem je potrjeno, da niso podhranjene po standardih Svetovne zdravstvene organizacije.

Prav tako bo moral vsak oglas, objavljen v Izraelu, imeti vidno napisano opozorilo, s katerim bo razkrito, če je bil digitalno spremenjen zato, da bi manekenke prikazal kot bolj suhe.