Raziskava, objavljena v reviji Personality and Individual Differences, je pokazala, da imajo tisti, ki so se uvrstili visoko na vprašalniku o narcistični osebnosti, na Facebooku večje število prijateljev, večkrat se označijo na fotografijah, ki jih objavijo, ter pogosteje spreminjajo svoj status in svojo nosilno fotografijo.
Uporabo Facebooka je z narcizmom sicer povezovalo že več predhodnih študij, tokrat pa gre za prvi pravi dokaz o neposredni povezavi med številom prijateljev na Facebooku in najbolj nevarnimi elementi narcistične osebnostne motnje. Vse pogostejši so tudi dokazi, da mladi ljudje postajajo vedno bolj narcistični in obsedeni s samopodobo.
Raziskovalci z univerze v Zahodnem Illinoisu so odkrili dva družbena dejavnika narcizma - velikanski ekshibicionizem in izkoriščanje drugih. Kot pravijo, morajo biti taki ljudje neprestano v središču pozornosti.
"Potrebnih je več raziskav, da bi lahko razumeli družbeno koristne in družbeno škodljive vidike Facebooka," je za britanski časnik The Guardian povedal vodja študije Christopher Carpenter. "Če je Facebook mesto, kamor se ljudje zatečejo, da bi ozdravili svoj ego in iskali družbeno podporo, moramo nujno raziskati tudi potencialno negativne vidike komunikacije prek tega družabnega omrežja," je še dodal Carpenter.