Kalašnikov, poznan predvsem po avtomatski puški AK-47, je ta teden razkril novo barvo loga, ta bo odslej rdeče-črno barve. Predstavil je tudi nov slogan, v angleščini Protecting Peace (Braniti mir), medtem ko se slogan v domačem jeziku glasi Orožje mira, poročajo tuje tiskovne agencije.
Proizvajalca orožja za vojsko, civiliste in šport so prizadele sankcije, ki jih je Zahod zaradi Ukrajine uvedel proti Rusiji. Tako je okoli 200.000 kosov orožja, ki je bilo namenjeno za ZDA in Kanado, ostalo na domačih tleh. To je vodilo tudi do odpovedi oglaševalske kampanje, v kateri bi nastopal predvsem po akcijskih filmih znan igralec Steven Seagal.
Kljub sankcijam pa Kalašnikovu kaže dobro. Letos je namreč prodal 140.000 kosov orožja, kar je dvakrat več kot lani. Do leta 2020 namerava prodajo početveriti, k čemur naj bi prispevala podvojitev proizvodnih zmogljivosti, večja prodaja na ruskem trgu ter večji izvoz v Južno Ameriko, Azijo in Afriko.
Poleg tega se Kalašnikov podaja v modo. Proizvajal bo lastno blagovno znamko oblačil, torej Kalašnikov, poleg tega pa tudi opremo za preživetje v naravi, tudi nože.
"Orožje miru": Ruski Kalašnikov z novim sloganom in modno kolekcijo
Legendarni ruski proizvajalec orožja Kalašnikov, ki so ga doletele sankcije Zahoda, širi dejavnost. Podaja se namreč v proizvodnjo linije oblačil za športne strelce in lovce ter opreme za preživetje v naravi. To je hkrati z novim logotipom in sloganom predstavil ta teden v Moskvi.