Predstavnik IRU Michael Nielsen je včeraj opozoril, da nova pravila o minimalni plači po razlagi nemških oblasti veljajo za vse prevoze v Nemčiji, minimalna plača pa tako velja tudi za tiste prevoznike, ki so v državi le nekaj ur.
"Nesprejemljivo je, da nemške oblasti lahko podjetje oglobijo za do 500.000 evrov, če ne upošteva njihovih pravil o minimalni plači, saj ni nikjer nobene pravne razlage, zakaj bi jih morali upoštevati," je poudaril Nielsen. IRU in članice EU tudi nikoli niso bili uradno obveščeni o uveljavitvi nove zakonodaje in pravnih posledicah, ki jih ta prinaša tujim prevoznikom.
Nemška kanclerka Angela Merkel je po njegovih besedah tudi sama spoznala, da pravna ureditev na tem področju povzroča nekaj težav mednarodnim prevoznikom.
S 1. januarjem je bila namreč v Nemčiji uveljavljena minimalna plača, in sicer v višini 8,5 evra na uro. Nemčija je bila doslej ena od le sedmih držav članic EU, ki ni imela univerzalne minimalne plače. Prej je bilo to vprašanje v najmočnejšem evropskem gospodarstvu urejeno v okviru dogovorov znotraj posameznih sektorjev.