Podatki s snemalnika zvoka v pilotski kabini so razkrili, da je 27-letni kopilot Lubitz iz pilotske kabine zaklenil pilota, potem ko je ta domnevno odšel na stranišče, in namerno treščil z letalom v gorato pobočje francoskih Alp.
Nekdanje dekle kopilota - 26-letna stevardesa Maria W.-, je za nemški tabloid Bild povedalo, da ji je Lubitz lani dejal, da bo nekega dne storil nekaj, kar bo spremenilo celoten sistem, in da bo vsak poznal njegovo ime. Dodala je, da je Lubitz, če je resnično on povzročil strmoglavljenje letala, to storil zato, ker se je zavedal, da zaradi svoje bolezni ne bo nikoli mogel uresničiti svojih sanj ter postati kapitan letala na medcelinskih letih.
Stevardesa je po navedbah Bilda z Lubitzem lani pet mesecev letela na evropskih letih, v tem času pa naj bi imela razmerje. Po njenih besedah sta se razšla, "ker je postalo jasno, da ima on težave". Med drugim naj bi se ponoči večkrat zbujal zaradi nočnih mor in vpil: "Padamo".
Preiskovalci so med četrtkovo preiskavo Lubitzevega stanovanja v Düsseldorfu med drugim našli zdravniško potrdilo, da je bolan in da bi moral biti na dan strmoglavljenja na bolniškem dopustu. Za kakšno bolezen naj bi šlo, ni znano. Preiskovalci domnevajo, da je kopilot pred svojim delodajalcem in tudi pred sodelavci skrival bolezen, saj je bilo zdravniško potrdilo raztrgano.
Sicer pa naj bi po poročanju nemških medijev v preteklosti imel tudi težave z depresijo. Glede na navedbe internih dokumentov in virov Lufthanse, matične družbe Germanwingsa, je Lubitz preživel leto in pol na psihiatričnem zdravljenju. Zasebnega terapevta naj bi še vedno obiskoval.
Po pisanju nemškega časnika Welt am Sonntag so policisti med preiskavo Lubitzevega stanovanja v Düsseldorfu našli tudi zdravila za duševne bolezni. 27-letnik naj bi se zdravil pri več nevrologih in psihiatrih. Eden od preiskovalcev je za časnik še povedal, da niso našli dokazov, da bi kopilot imel težave z odvisnostjo od mamil ali alkohola.
Gre pa iz njegovih sporočil, ki so jih našli preiskovalci, sklepati, da je bil pod prevelikim stresom in je trpel za hudo depresijo, navedbe enega od preiskovalcev še povzema časnik.
Francoski tožilec, ki sodeluje z nemškimi preiskovalci, je sicer dejal, da so duševne motnje kopilota le eden od indicev pri ugotavljanju vzroka tragedije.
Nemške letalske oblasti so medtem sporočile, da so kartoteko kopilota Andreasa Lubitza predale tožilstvu, a niso želele navesti, ali so v njej omenjene tudi zdravstvene težave, zaradi katerih so potrebni redni pregledi.
Na kraju strmoglavljenja se je medtem nadaljevalo iskanje posmrtnih ostankov žrtev, pa tudi druge črne skrinjice, ki beleži podatke o letu. Njeno ohišje so sicer že našli, ne pa tudi njene vsebine. Preiskovalci upajo, da jim bodo podatki s te črne skrinjice pomagali dodatno razjasniti vzrok strmoglavljenja.
V kraju Digne-les-Bains v francoskih Alpah nedaleč od kraja, kjer je strmoglavilo letalo, pa so se žrtvam poklonili s spominsko mašo. Pred oltarjem cerkve, kjer je potekala maša, so za žrtve prižgali 150 svečk. Maše se je udeležilo več sto ljudi.
Oblasti nemške zvezne dežele Severno Porenje -Vestfalija, od koder so številne žrtve, pa so sporočile, da bo osrednja žalna slovesnost v Nemčiji potekala 17. aprila v kölnski katedrali, udeležila pa se je bosta tudi nemška kanclerka Angela Merkel in predsednik Joachim Gauck.
Nemški letalski prevoznik Lufthansa, matična družba nizkocenovnika Germanwings, je svojcem žrtev strmoglavljenja ponudil po 50.000 evrov pomoči na žrtev za najnujnejše stroške, ki jih imajo v zvezi s tragedijo. Poleg tega bo Lufthansa svojcem ločeno plačala še odškodnino. Na krovu letala je bilo 150 ljudi, med njimi 144 potnikov in šest članov posadke.
Strokovnjak za letalsko pravo Holger Hopperdietzelm je za berlinski dnevnik Tagesspiegel ocenil, da bo morala Lufthansa za vsako žrtev odšteti od več deset tisoč do več sto tisoč evrov. Profesor letalskega prava na berlinski tehniški univerzi pa meni, da bodo zgolj odškodnine Lufthanso stale skupno med deset in 30 milijonov evrov.
V skladu z montrealsko konvencijo, ki velja od leta 1999, mora letalska družba za nesrečo, za katero je odgovorna, plačati do 143.000 evrov za vsako žrtev.