Izginotje letala sicer še naprej spremljajo ugibanja in bolečina svojcev, ki naj bi danes v Kuala Lumpurju tragedijo obeležili s spominskim dnevom.
Boeing 777-200 z 227 potniki in 12 člani posadke je bilo 8. marca 2014 na letu MH370 na poti iz Kuala Lumpurja v Peking. Šlo je za običajno zračno pot, a uro po vzletu so izgubili vsakršen stik z letalom. Z njega ni bilo nikoli klica na pomoč. Na krovu letala so bili državljani 14 držav, dve tretjini med njimi Kitajcev.
Malezijske oblasti so 29. januarja izginotje letala uradno razglasile za nesrečo, vse na krovu pa za verjetno mrtve. Sporočile so tudi, da niso izključile možnosti zločina, iskanje letala pa da ostaja prednostna naloga.
Analiza podatkov o poletu je Kuala Lumpur vodila v prepričanje, da je letalo, ki naj bi letelo še več kot šest ur po izginotju z radarjev, strmoglavilo v južni Indijski ocean. Malezija skupaj z Avstralijo sedaj na območju okoli 1600 kilometrov od zahodne obale Avstralije, velikem 60.000 kvadratnih kilometrov, izvaja iskalne akcije.
Preiskovalci so doslej prečesali več kot 40 odstotkov tega območja, letalo trenutno iščejo s štirimi ladjami. Trenutne akcije bodo zaradi vremenskih razmer maja ustavili, kakšna bo njihova nadaljnja usoda, ni povsem gotovo.
Ker letala oz. njegovih ostankov še vedno niso našli, se ves čas vrstijo ugibanja in teorije zarote. Trenutno največji letalski misterij pa je prinesel nekatere konkretne spremembe v letalski varnosti. S prihodnjim letom bo po odločitvi Mednarodne organizacije za civilno letalstvo po vsem svetu obvezno iz minute v minuto slediti letalom, ki se bodo znašla v stiski.