Kot je pokazal notranji nadzor, so za dve oglaševalski kampanji med letoma 2011 in 2012 porabili kar 630.000 dolarjev, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Kampanji naj bi pripomogli k večji prepoznavnosti State Departmenta v tujini, vendar pa se je izkazalo, da je od 2,5 milijona všečkov na Facebooku le dva odstotka uporabnikov dejansko kliknilo na objavljene vsebine.
Denar davkoplačevalcev: State Department plačal 600.000 dolarjev za všečke na Facebooku
5. jul. 2013 8:45 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Ameriški State Department je v dveh letih zapravil več kot 600.000 dolarjev za kupovanje oziroma povečevanje števila všečkov na spletnem družbenem omrežju Facebook, in to kljub strogim varčevalnim ukrepom.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke