Aleksander Lukašenko Svet24.si

KGB o dronih iz Litve, Lukašenko na zahod ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Sum konflikta interesov na ministrstvu: nov zakon ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

dino-in-hrvoje, skrito-v-raju Njena.si

Ste prepoznali drugačno igro Hrvoja in Dina?

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Bogastvo strica Simone Dimic

Deli na:

Tomaž Kastelic, lastnik družbe Traffic design, znane po snovanju sistema ABC za plačevanje cestnine na slovenskih avtocestah, je obogatel s poslovanja z državnim Darsom. Kot stric razvpite Simone Dimic, odpadle Pahorjeve šefinje kabineta, naj bi bil pred novim letom 2009 zelo navdušen nad novimi oblastniki.

Tomaž Kastelic, lastnik družbe Traffic design, znane po snovanju sistema ABC za plačevanje cestnine na slovenskih avtocestah, je obogatel s poslovanja z državnim Darsom. Kot stric razvpite Simone Dimic, odpadle Pahorjeve šefinje kabineta, naj bi bil pred novim letom 2009 zelo navdušen nad novimi oblastniki.

Tako nam je zatrdil eden od udeležencev prednovoletne zabave konec leta 2008 v ljubljanski restavraciji Glažuta, na kateri so se zbrali zaposleni v Traffic designu in prijatelji, med drugimi tudi Kasteličeva nečakinja Simona Dimic ter nekdanji šef Darsa in nekdanji minister za promet Janez Božič. Zabavo je organiziral Kastelic, po besedah našega zanesljivega vira, ki je bil tudi med povabljenci, je bilo to tik po izvolitvi nove, Pahorjeve vlade.

Kastelic je bil menda na zabavi prav vzhičen nad izidom volitev, govoril je menda, da bo odslej vse drugače, ker je njegova nečakinja šefinja premierjevega kabineta, in da bo lahko on vplival na kadrovanje v Darsu in na posle. Na te se Kastelic nedvomno odlično spozna, posebno na tiste z državo (oziroma z državnim Darsom), s katero Traffic design opravlja levji delež poslovanja.

V zadnjem letu dni je sicer tudi njega zadela recesija, po lestvici slovenskih bogatašev revije Manager je z lanskoletnega 62. mesta (16,9 mio evrov) letos padel na 72. mesto (13,9 mio evrov), toda še vedno si ni prisiljen trgati od ust. Njegov Traffic design s štirinajstimi zaposlenimi je imel lani 1,3 mio evrov čistega dobička, predlani še več, 1,9 mio evrov. Leta 2005 je bilo čistega dobička dobrih 200 tisoč evrov, leto kasneje skoraj 700 tisoč. Skratka, zgodba o uspehu.

Pravljica za lahko noč 2009

Pri tem velja omeniti, da so na omenjeni zabavi delili tudi poseben DVD, na katerem je posneta nekajminutna risanka z naslovom Pravljica za lahko noč 2009, v kateri se avtorji norčujejo iz Darsa (tedanje vodstvo Darsa je uvedlo vinjete za avtomobile, zato je Traffic design ostal brez lepega dela prihodkov) in dotedanje oblasti (omenjene so kratice JJ, ministrstvo za promet in Štebe, najbrž so se norčevali iz Tomaža Štebeta, dotedanjega poslanca SDS, ki je ostro kritiziral sistem cestninjenja ABC).

Od prihodkov, ki jih je imel in jih še vedno ima Traffic design, človeka lahko boli glava, a pri tem leta Janševe vlade niso izjema. Samo v letih od 2004 do 2008 je Kasteličeva družba z Darsom sklenila za astronomskih 46,7 milijona evrov pogodb; kot pravijo na Darsu, je šlo med drugim za izvedbo sistemov za nadzor in vodenje prometa na različnih odsekih slovenskih avtocest, za nadgraditev naprav in opreme sistema ABC (avtomatsko brezgotovinsko cestninjenje), za dobavo dveh velikih svežnjev novih elektronskih tablic sistema ABC (pri dobavi 160 tisoč ABC-tablic naj bi imel, pravijo poznavalci, Traffic design pri vsaki vsaj 20 evrov čistega dobička) ter za vzdrževanja in nadgradnjo programske opreme cestninskega sistema, kakor tudi vzdrževanje elektro in strojne opreme za cestninjenje.

Lani in letos, v času Pahorjeve vlade, je Kastelic z Darsom sklenil nove pogodbe v višini 5,3 milijona evrov: za sistem za nadzor in cestninjenje ter vodenje prometa pred predorom Karavanke, za prilagoditev cestninjenja glede na emisijske razrede (EURO, za tovorna vozila) ter za vzdrževanje sistema za nadzor in vodenje prometa.

VEČ V TISKANI IZDAJI