Za proizvajalca priljubljenih mobilnih telefonov bi bil to radikalen skok v povsem drugo panogo, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Prvi mož Appla Tim Cook je projekt z delovnim imenom Titan odobril že pred slabim letom dni, je sklicujoč se na zanesljive informacije poročal časnik Wall Street Journal. Projekt po teh podatkih vodi Appplov veteran Steve Zadesky, ki je sodeloval že pri razvoju ipodov in iphonov in je v družbo prišel pred več kot 15 leti iz Forda.
Ameriški časnik še poroča, da trenutno delajo na zunanjem videzu avtomobila, ki bo podoben majhnemu dostavnemu vozilu. Je pa tudi možno, da se Apple ne bo odločil za nadaljevanje projekta.
Apple je znan po tem, da preizkusi številne prototipe, ki pa se nikoli ne razvijejo do končnih izdelkov. Tako denimo še vedno ni Applovega televizorja, o katerem krožijo govorice že več let.
Vendar časnik navaja, da Zadesky vodi ekipo do 1000 ljudi. Pri takšnem obsegu sodelujočih bi bil to zelo resen projekt, sklepa. Pri Applu na vprašanja o projektu niso odgovorili.
Pred tem je tudi poslovni časnik Financial Times poročal, da Apple zaposluje avtomobilske inženirje, ter da tajna skupina več deset sodelavcev dela na "avtomobilskih izdelkih". Ugibanja o morebitnem Applovem avtomobilu krožijo že nekaj dni, pojavila pa so se potem, ko se je izvedelo, da je Apple v Kaliforniji najel črn tovornjak, opremljen z nenavadnimi kamerami.
Najprej so domnevali, da Apple z novim avtomobilom dela nove posnetke za svoje zemljevide. A vse bolj so se krepili namigi o lastnem avtomobilskem projektu tega proizvajalca mobilnih telefonov in računalnikov.
Razvoj avtomobilov traja več let in zahteva veliko denarja. Applova ekipa naj bi trenutno raziskovala različne kovine in druge materiale za proizvodnjo avtomobila. Vsekakor pa si Apple lahko privošči drage eksperimente: koncern premore 178 milijard dolarjev in predvsem zahvaljujoč dobri prodaji iphonov beleži milijardne dobičke.
Morebitni icar pa ne bi bil prvo vozilo iz Silicijeve doline. Tudi internetni velikan Google že dlje časa razvija tehnologije za avtomobile brez voznika in je lani predstavil prvo vozilo lastne proizvodnje. Gre za dvosedežnik na električen pogon, ki ga v celoti upravlja računalnik in je brez volana ter stopalk.