Z zapiranjem osnovnih šol je tudi onemogočeno osnovno poslanstvo javne šole, ki z različnimi programi ponuja vsem učencem enak standard poučevanja in zmanjšuje razlike med njimi, opozarja mag. Milan Rogelj, ravnatelj Osnovne šole v Kranjski Gori. Meni, da je velika težava še v tem, da je v šolah deset odstotkov otrok z odločbami za prilagojeno delo in veliko učno manj uspešnih. Vsi ti potrebujejo neposredni stik z učiteljem.
Mag. Rogelj pojasnjuje, kaj vse bo povzročil učinek zaprtja šol. Zavzema se za takojšnje odprtje šol, saj niso vzrok širjenja okužb. Kaj je po njegovem mnenju trenutno največji vir okužb?
Odprtju šol nasprotuje Uroš Govc, ravnatelj osnovne šole v Domžalah. Sprašuje se, kaj bomo storili, ko bo zaradi okužb primanjkovalo polovico kadra in sploh ne bomo mogli izvesti izobraževanja niti pouka na daljavo.
Da so pri dijakih z učnimi težavami prišle med zaprtjem šol in dijaških domov na plano še stiske zaradi vsega, kar se je že prej dogajalo v ozadju, je povedal Gašper Otrin, ravnatelj dijaškega doma gimnazije Želimlje. Za kaj vse so prikrajšani dijaki in v čem imajo lahko prednost pred osnovnošolci?
Kakšna so spoznanja Špele Potočnik, svetovalne delavke Gimnazije Želimlje in kako težave staršev, otrok in učiteljev poskuša reševati univ. prof. Veronika Gosak Krebs iz svetovalne službe prve osnovne šole Slovenj Gradec.
Pobudo za prvo virtualno šolo v Sloveniji je predstavil Alen Kofol , strokovni svetovalec Centra Sonček z dvajsetletnimi izkušnjami v šolstvu. Skupaj z drugimi strokovnjaki meni, da je takšna ideja, seveda ob upoštevanju praks drugih držav, preprosta in sistemsko izvedljiva.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24