Na tretje mesto se je med strankami uvrstila Zares (7,8 odstotka), sledijo SNS (2,9 odstotka), LDS (2,7 odstotka) DeSUS (2,5 odstotka) in SLS+SMS (2,4 odstotka). Za zunajparlamentarno stranko NSi bi glasovalo 0,9 odstotka vprašanih, za Lipo pa 0,1 odstotek. 13,1 odstotka vprašanih je neopredeljenih, volitev pa se ne bi udeležilo 15,7 odstotka anketiranih, je pokazala anketa. Trije odstotki vprašanih imena stranke, za katero bi volili, niso želeli povedati.
48,6 odstotka anketiranih je z ministrsko ekipo novega predsednika vlade Boruta Pahorja zadovoljnih, 27,8 odstotka vprašanih pa ne. 23,6 odstotka jih je odgovorilo z "ne vem".
Po mnenju večine vprašanih (43,6 odstotka) bi se morala nova vlada najprej spopasti z gospodarsko krizo oziroma recesijo. Na drugem mestu 23,8 odstotka vprašanih navaja brezposelnost, 12,9 odstotka anketiranih pa meni, da bi vlada morala poskrbeti za socialo. Med perečimi problemi so anketirani izpostavili še zagotovitev večjih plač (12,5 odstotka) in pokojnin (7,7 odstotka). Manj kot pet odstotkov anketiranih prve naloge, s katerimi naj se spopade nova vlada, vidi v inflaciji, neurejenem zdravstvu, skrbi za mlade družine, ekologiji, šolstvu, zunanji politiki, tajkunih, sodstvu in korupciji.
Več kot tri četrtine vprašanih (76,2 odstotka) meni, da podjetja izkoriščajo recesijo kot izgovor za odpuščanje delavcev. 16,5 odstotka anketiranih se s tem ne strinja, 7,3 odstotka pa se do vprašanja ni opredelilo.
Najprimernejši kupec deleža Mercatorja, ki ga prodajata Pivovarna Laško in Infond Holding, je po mnenju polovice vprašanih (50 odstotkov) domači investitor, a ne država. 29,1 odstotka je prepričanih, da bi morala delež v Mercatorju odkupiti država, 5,9 odstotka pa meni, da bi to moral storiti tuji investitor. Z "vseeno mi je" je odgovorilo 4,8 odstotka, z "ne vem" pa 10,2 odstotka anketiranih.
Telefonsko javnomnenjsko raziskavo je med 24. in 27. novembrom za RTV Slovenija opravilo podjetje Interstat, anketirane pa so bile 703 polnoletne osebe.