Tony Cetinski - Krik (Deliverable V-T1-T-SG)4490 Svet24.si

Priljubljeni pevec razkril, kako je včasih ...

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

1701778337-dsc9818-01-1701778319724 Necenzurirano

"Kar sta na policiji počela Žakelj in Tonin, je ...

cernivceva 6a PL Reporter.si

Milijon in pol evrov vredne hiše gradbenega ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Pandemija spremenila navade potrošnikov: skoraj polovica jih bo gotovino redkeje uporabljala

Deli na:
Pandemija spremenila navade potrošnikov: skoraj polovica jih bo gotovino redkeje uporabljala

Fotografija je simbolična. - Foto: Reuters

Skoraj 70 odstotkov potrošnikov meni, da je prehod na digitalno plačevanje ob izbruhu pandemije covida-19 verjetno trajen, skoraj polovica pa jih namerava gotovino uporabljati redkeje tudi po koncu pandemije, je pokazala raziskava družbe Mastercard. Pandemija je obenem še povečala delež spletnih nakupov.

V azijsko-pacifiški regiji 46 odstotkov anketirancev meni, da gotovino po izbruhu novega koronavirusa uporabljajo redkeje kot v preteklosti, dve tretjini potrošnikov iz latinskoameriške regije pa trdi, da gotovino uporabljajo manj oziroma sploh ne.

V Evropi, kjer je brezstično plačevanje po navedbah Mastercarda najvišjo stopnjo uporabe doseglo že pred pandemijo, je kot najbolj priljubljeni način plačevanja brezstična plačila izbralo 64 odstotkov vprašanih.

Pandemija je po navedbah družbe obenem še povečala delež spletnih nakupov. Pri tem so izpostavili ZDA, kjer se je spletna prodaja maja v primerjavi z majem lani povečala za 93 odstotkov. V Združenem kraljestvu pa je spletna prodaja aprila in maja dosegla 33 odstotkov celotne maloprodaje brez upoštevanja avtomobilov, bencina in restavracij, kar je največ doslej.

"Te razmere so okrepile potrebo, da nadaljujemo z razvojem potrošnikove plačilne izkušnje na način, da se bo ta prilagodila potrošnikom ne glede na to, kje se bodo nahajali," je dejal izvršni podpredsednik Mastercardovega oddelka za digitalne rešitve Jorn Lambert.

Mastercard je raziskavo izvedel med 27. aprilom in 17. majem na podlagi skupno 6750 intervjujev, opravljenih v 15 državah, s starejšimi od 18 let.