ženska Dobra karma

Navade, s katerimi si zgradite samospoštovanje

Meghan Markle, Archie Svet24.si

Meghan se pritožuje, da je Archie preslaven

suncic_pl_01.11.14 Reporter.si

Maja Sunčič: Naši levici se je dokončno ...

koroanvirus, aplikacija, sledenje, nadzor Svet24.si

Čakanje na delo se lahko še podaljša. Sledilna ...

avdo-avdić Necenzurirano

Hrvaški obveščevalci delajo z Janševimi ljudmi...

jelena karleuša Odkrito.si

Znan IQ Jelene Karleuše

Lara Komar in Davide Njena.si

Lara Komar objavila redko fotografijo izkazovanja ...

Slovenija

Pandemija spremenila navade potrošnikov: skoraj polovica jih bo gotovino redkeje uporabljala

Deli na:
Pandemija spremenila navade potrošnikov: skoraj polovica jih bo gotovino redkeje uporabljala

Fotografija je simbolična. - Foto: Reuters

Skoraj 70 odstotkov potrošnikov meni, da je prehod na digitalno plačevanje ob izbruhu pandemije covida-19 verjetno trajen, skoraj polovica pa jih namerava gotovino uporabljati redkeje tudi po koncu pandemije, je pokazala raziskava družbe Mastercard. Pandemija je obenem še povečala delež spletnih nakupov.

V azijsko-pacifiški regiji 46 odstotkov anketirancev meni, da gotovino po izbruhu novega koronavirusa uporabljajo redkeje kot v preteklosti, dve tretjini potrošnikov iz latinskoameriške regije pa trdi, da gotovino uporabljajo manj oziroma sploh ne.

V Evropi, kjer je brezstično plačevanje po navedbah Mastercarda najvišjo stopnjo uporabe doseglo že pred pandemijo, je kot najbolj priljubljeni način plačevanja brezstična plačila izbralo 64 odstotkov vprašanih.

Pandemija je po navedbah družbe obenem še povečala delež spletnih nakupov. Pri tem so izpostavili ZDA, kjer se je spletna prodaja maja v primerjavi z majem lani povečala za 93 odstotkov. V Združenem kraljestvu pa je spletna prodaja aprila in maja dosegla 33 odstotkov celotne maloprodaje brez upoštevanja avtomobilov, bencina in restavracij, kar je največ doslej.

"Te razmere so okrepile potrebo, da nadaljujemo z razvojem potrošnikove plačilne izkušnje na način, da se bo ta prilagodila potrošnikom ne glede na to, kje se bodo nahajali," je dejal izvršni podpredsednik Mastercardovega oddelka za digitalne rešitve Jorn Lambert.

Mastercard je raziskavo izvedel med 27. aprilom in 17. majem na podlagi skupno 6750 intervjujev, opravljenih v 15 državah, s starejšimi od 18 let.

Loading...