Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Past predvolilne kampanje: zakaj bo tisti politik, ki se zaletava v medije, to na koncu plačal


Že vrsto let je na družbenih omrežjih večina volivcev. Ali in koliko uspejo stranke s svojimi sporočili na njih sploh biti opažene. Volilna kampanja je v polnem zamahu.

referendum volilna skrinjica volitve bobo.JPG
Bobo
Ali res že desetletje hodimo na ene in iste volitve?

 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Zakaj znana žvižgačka Frances Haugen, ki je lani pustila služno pri Facebooku, tudi Slovence in slovenke opozarja na vpliv in nevarnosti družbenih omrežij?

Strokovnjak za odnose z javnostmi Dejan Verčič pravi, da večina strank družbena omrežja ne zna uporabljati. Paberkujejo in nanja med obešajo vse, kar jim pade pod roke. Ali stranke sploh razumejo, kaj je tisto, kar ljudi zares muči?

Verčič je pojasnil, zakaj je prepiranje z mediji je za katerikoli stranko neproduktivno in zakaj bo tisti, ki se zaletava v medije, to na koncu plačal.

Zaradi česa Marko Milosavljevič s katedre za novinarstvo na FDV ugotavlja, da tradicionalni mediji vendarle ostajajo ključni medij?

Kdo spremlja linearno televizijo? Kaj je kanalih vlivanja na volivce pokazala raziskava agencije Valicon po volitvah 2018, je pojasnil Andraž Zorko.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

Lahko Robert Golob že z najavo bojkota soočenj na TV Slovenija zbudi več pozornosti kot na soočenjih predsednikov neparlamentarnih strank?

Katere stranke imajo več internetnih trolov na lažnih računih?

Ali res že desetletje hodimo na ene in iste volitve?

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24

NASL-15_ERIK-BRECELJ-pl.jpg
Naslovnica
Reporter št. 14, 2022
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.