Oglaševalski monopol Pro Plus je uničil TV3
4. jan. 2012 9:34 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Televizija TV3 bo v nekaj mesecih prenehala z oddajanjem, se je odločil lastnik TV3, švedska družba Modern Times Group (MTG). Kot razlog navaja razmere na slovenskem medijskem trgu, kjer si televizija v nekonkurenčnem okolju nikakor ni mogla pridobiti zadovoljivega deleža oglaševalskega kolača, neodzivnost državnih organov pa ni vlivala upanja, da se bo situacija v prihodnjih nekaj letih spremenila.
Generalni direktor televizije Gregor Memedović pravi, da jih je "situacija na slovenskem medijskem trgu, kjer trenutno vladata monopolizacija in nekonkurenčnost," prisilila v te skrajne ukrepe.
V televizijski hiši Pro Plus so kljub težkim in nepredvidljivim razmeram, ki vladajo na slovenskem medijskem trgu, presenečeni nad odločitvijo švedske medijske družbe MTG, da v Sloveniji ukine svoj televizijski program TV3.
Samo njihovo poslovno odločitev v Pro Plusu težko komentirajo, se pa ne strinjajo z razlogi za ukinitev, ki jih v medijih navaja družba Prva TV, v okviru katere deluje televizijski program TV3.
Švedski lastniki Prve TV pravijo, da so se za ukinitev odločili zaradi nekonkurenčnega okolja in neodzivnosti državnih organov ter prepričanja, da ne kaže na to, da bi se položaj v prihodnjih letih lahko bistveno spremenil.
Že pred leti pa so Pro Plus prijavili na urad za varstvo konkurence, ki je lani posledično uvedel postopek zoper največjo komercialno televizijsko hišo v Sloveniji, ki ima med drugim televizijska programa POP TV in Kanal A ter spletni portal 24ur.com.
V Prvi TV so uradu že ob prijavi predložili dokumente, ki dokazujejo, da zagotavlja Pro Plus ugodnejše pogoje oglaševanja, če oglaševalci oglašujejo zgolj pri njih. Na ta način po njihovem mnenju Pro Plus več kot evidentno zlorablja monopolni položaj.
V Pro Plusu so danes za STA tudi v tej luči poudarili, da je dejstvo, da so dolgoročno uspešna televizijska medijska podjetja tista, ki imajo stabilno vodstvo, visoke investicije v razvoj in informativni program. "Vsega tega pa TV3 ni imela," pravijo.
Poleg tega menijo, da umik MTG iz Slovenije ne bo imel resnih posledic za slovenski medijski trg, še manj pa za Pro Plus. "Pred nami je delovno leto, novi projekti in nadaljevanje razvoja medijskih storitev, ki smo jih začeli leta 2011. Osredotočeni smo na lastne cilje in želje gledalcev. To je naša največja konkurenčna prednost," še dodajajo.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke