Padanje ometa v šentviškem predoru je prometnega ministra Radovana Žerjava tako prizadelo, da je premierju Janezu Janši ponudil svoj odstop. Opozicijske stranke so to sprejele z navdušenjem, saj bi vlada ostala brez enega ministra dober mesec pred volitvami. Prvak Zares Gregor Golobič pa se ne bi zadovoljil zgolj z odstopom prometnega ministra, zahteva celo glavo predsednika vlade. Ob tem se seveda lahko vprašamo, ali ne bi bilo bolje, če bi se Golobičeva stranka imenovala Zahec, kajti takšne maloumne izjave bi pričakovali kvečjemu od prvaka Lipe Saša Pečeta.
In ko smo že pri Golobiču, bi moral najprej pomesti pred svojim pragom. Znano je, da je bila vodilna stranka v državi od leta 1992 do 2004 LDS, v njej pa je sedanji »novi politik« zasedal položaj generalnega sekretarja oziroma na koncu predsednika sveta stranke. Neuradno je znano, da je bil prav on njen glavni kadrovik. Njegova stranka je kadrovala tudi upravo Družbe za avtoceste, dolgo časa je v njej sedel tudi Jože Zimšek, nekdanji celjski župan in nekdanji poslanec LDS v državnem zboru.
Odločitev o tem, da je avtocestni križ gradil SCT pod vodstvom Ivana Zidarja je bila sprejeta v času, ko je vladala LDS. Tudi odločitev o tem, da bo šentviški predor gradila Zidarjeva družba, je bila sprejeta v času LDS oziroma Ropove vlade. Zato bi bilo logično, če bi se namesto Žerjava iz politike umakniti vsi, ki so takrat odločali o kadrovanju na Darsu. Med njimi tudi Golobič kot glavni kadrovik v LDS. Jasno pa je, da svoj del odgovornosti nosi tudi SLS, ki je vseskozi upravljala s prometnim resorjem.
Nekdanji predsednik uprave Dars Janez Božič (tiste uprave, ki je odločala o gradnji šentviškega predora) je v Janševi vladi celo prevzel položaj prometnega ministra. Poslovil se je v zadnji rekonstrukciji vlade, z njim pa tudi obremenjena ekipa v Darsu.
Zato je logično pričakovati, da premier Janez Janša ne bo sprejel Žerjavovega odstopa. Navsezadnje gre za ministra, ki se je svojega dela lotil neobremenjeno s starimi posli svoje ali kakšne druge stranke. V zvezi z zapletom v šentviškem predoru je naredil vse, kar je kot minister mogel. S prstom je pokazal na pravega krivca: Ivana Zidarja, ki je mimogrede z gradnjo avtocestnega križa v dolgih letih zaslužil za odkup večinskega deleža v SCT.
Država bi morala od njega zahtevati odškodnino, ker moramo skoraj vsako leto popravljati kakšen predor ali kakšen avtocestni odsek, sploh pa zato, ker zaradi »šlamparije« njegovega podizvajalca ne bomo mogli uporabljati šentviškega predora najmanj dva tedna in to sredi turistične sezone. Še dobro, da ob padcu ometa v šentviškem predoru ni bilo človeških žrtev. Morda je prav zdaj čas za razkritje Zidarjevih političnih botrov, če mu že policija in tožilci ne morejo do živega.