pri belokranjcu Svet24.si

Podnevi jih ne vidijo, ponoči pa se vsi ...

los Svet24.si

70-letnik se je plazil po grmovju, a ni preživel ...

1694618501-img-8801-purg-1694618444412 Necenzurirano

19 kirurgov pisalo ministrici, naj ustavi načrte ...

kaloh irgl logar Jure Klobcar Reporter.si

Nižje plače za Logarja in upornike iz SDS: ...

sesko 24 pm Ekipa24.si

Šeško znova tresel in to kako!! Poglejte ta ...

Foto 1 Revija Stop

Maja Monrue: Še vedno verjame, da je v dvoje ...

doncic slacilnica Ekipa24.si

Takšnega Dončića še niste videli! Prizori iz ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Kolikšen delež Mercatorja je naprodaj?

Deli na:

Medtem ko je Pivovarna Laško v sredo prek spletnih strani Ljubljanske borze sporočila, da je pripravljena prodati 25-odstoten delež Mercatorja in ne le celoten 48,34-odstoten delež, ki ga ima skupaj s povezanimi družbami v lasti, pa so zainteresirani kupci po trditvah poslovneža Igorja Laha prejeli drugačne informacije.

Medtem ko je Pivovarna Laško v sredo prek spletnih strani Ljubljanske borze sporočila, da je pripravljena prodati 25-odstoten delež Mercatorja in ne le celoten 48,34-odstoten delež, ki ga ima skupaj s povezanimi družbami v lasti, pa so zainteresirani kupci po trditvah poslovneža Igorja Laha prejeli drugačne informacije.

Lah je danes kot zastopnik podjetja, ki je pripravljeno kupiti celoten ponujeni 48-odstotni delež Mercatorja, sporočil, da so bili kot zainteresirani kupci 6. marca in nato še tri dni kasneje od prodajalca izrecno obveščeni, da "zaradi obstoječih tržnih razmer" prodaja največ 25-odstotni lastniški delež, in to po bistveno višjih cenah od ponujenih.

Zato so bili zelo presenečeni, ko je Pivovarna Laško v sredo sporočila, da naj bi preko KPMG, ki vodi prodajo Mercatorjevih delnic, zainteresiranim kupcem poslala le poziv, naj do 31. marca "izboljšajo" svoje ponudbe, ter jih obenem obvestila, "da so prodajalci pripravljeni prodati 25-odstotni delež in ne le celotnega 48,34-odsotnega deleža".

Med prodajati zgolj 25-odstotni lastniški delež in prodajati tudi zgolj 25-odstotni delež (lahko pa tudi vsega, 48,34-odstotnega) je seveda bistvena vsebinska razlika, opozarja Lah, ki se sprašuje, katera informacija je prava. Takšno ravnanje prodajalca se mu zdi neresno do potencialnih kupcev, saj morajo ti že v fazi dajanja ponudb posvetiti veliko časa, denarja in energije preučevanju kakovosti domnevno prodajanega lastniškega deleža in pripravljanju finančne konstrukcije za morebitni nakup.

Neresno pa je tudi do delničarjev Pivovarne Laško, delničarjev Mercatorja in širše slovenske javnosti, še meni Lah. Pravico imajo namreč izvedeti, ali Pivovarna Laško dejansko prodaja skoraj polovični delež enega najpomembnejših slovenskih podjetij, katerega poslovanje in tudi lastništvo je usodno pomembno tudi za velik del slovenske predelovalne industrije, ali pa gre zgolj za nekakšne javnomnenjske manevre s prikritimi poslovno-političnimi cilji, je še zapisal v sporočilu za javnost.