pia filipcic 1 Odkrito.si

Znana Slovenka s hudo poškodbo glave

andrew freund Svet24.si

Našli pogrešanega 5-letnika. V plastiko ovito ...

Svetlobni delavci Petisvet.si

Čigav prihod napoveduje stara prerokba?!

nesreča, avtocesta bošnjaci Svet24.si

Voznik avta z ljubljanskimi tablicami zaspal in ...

meghan markle Svet24.si

Meghan Markle ima izgovor, da ji ne bo treba ...

gaja Njena.si

S taktiko do zmage: Gaja Rozman postala ...

luka šulić Njena.si

Slovenski glasbenik pokazal ženin nosečniški ...

Slovenija

Kdo je skrivnostni turški gradbinec, ki se poteguje za posle v Sloveniji: se je Alenka Bratušek z njim res samo pozdravila na letališču v Istanbulu?

Deli na:
Kdo je skrivnostni turški gradbinec, ki se poteguje za posle v Sloveniji: se je Alenka Bratušek z njim res samo pozdravila na letališču v Istanbulu?

Foto: Bobo - Volilni kongres stranke SAB

Ministrica Alenka Bratušek naj bi se s častnim konzulom Mustafo Basarjem Arioglujem, ki se poteguje za gradbene posle v Sloveniji, samo pozdravila na letališču v Istanbulu.

Znani so zapleti z gradnjo karavanškega predora, pri čemer so na Darsu na javnem razpisu najprej izbrali turško družbo Cengiz, ki je od 89,3 milijona evrov podala za najmanj 15 milijonov evrov cenejšo ponudbo od vseh drugih ponudnikov.

Potem ko je po njihovih pritožbah državna revizijska komisija razveljavila razpis, je strokovna komisija na Darsu ugotovila, da so tudi druge ponudbe nedopustne, zato je sklenila, da se bo pogajala z vsemi šestimi ponudniki, a so se nekateri vnovič pritožili. Med njimi se najbolj vztrajno pritožuje družba CGP Kolektor, ki je skupaj z Rikom in turško družbo Yapi Merkezi oddala ponudbo za kar 109,4 milijona evrov.

Prvi človek koncerna Kolektor Stojan Petrič je zelo vpliven: je član programskega sveta Foruma 21, ki ga vodi bivši predsednik države in partije Milan Kučan, v času vlade Alenke Bratušek je bil predsednik strateškega sveta za gospodarstvo, poleg tega Kolektor obvladuje tudi časopisno hišo Delo. V vseh teh vlogah lahko vpliva na odločitve pri pomembnih gradbenih projektih države, zlasti ker je ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.

Bratuškova se je na zadnjem obisku v Istanbulu ob robu 22. evrazijskega vrha 6. in 7. februarja letos srečala z Mustafo Basarjem Arioglujem, prvim človekom koncerna Yapi Merkezi, ki skupaj z družbama CGP Kolektor in Riko nastopa v razpisu za gradnjo karavanškega predora.

V tej zvezi so obiski ministrice Bratuškove v Turčiji zelo pomembni, zlasti glede tega, s katerimi osebami se tam srečuje. Tako smo zvedeli, da se je na zadnjem obisku v Istanbulu ob robu 22. evrazijskega vrha 6. in 7. februarja letos srečala z Mustafo Basarjem Arioglujem, prvim človekom koncerna Yapi Merkezi, ki skupaj z družbama CGP Kolektor in Riko nastopa v razpisu za gradnjo karavanškega predora.

V preteklosti je kazal velik interes za sodelovanje pri gradnji drugega tira, pri vstopu v SGP Primorje in pri možni vzpostavitvi tramvaja v Ljubljani. Njegova glavna referenca je 5,4 km dolg avtocestni predor pod Bosporjem, ki je bil eden najbolj zahtevnih gradbenih projektov na svetu.

Predor Evrazija, ki pod morjem povezuje evropski in azijski del Istanbula, je konec 2016 odprl turški predsednik Erdogan. Arioglu je tudi predsednik turškega dela slovensko-turškega poslovnega sveta, poleg tega je od leta 2002 častni generalni konzul Republike Slovenije v Istanbulu. Sedež konzulata je kar na sedežu družbe Yapi Merkezi. Večkrat je tudi v Sloveniji sodeloval na pogovorih o gospodarskem sodelovanju.

Iz kabineta ministrice Bratuškove so na naše vprašanje, kaj je bila tema njenega pogovora z Ariouglujem, ali sta se pogovarjala tudi o sodelovanju njegovega koncerna pri gradnji karavanškega predora, odgovorili: »Ministrico je častni konzul samo pričakal na letališču, jo pozdravil in se nato tudi takoj poslovil, ni bilo nobenega sestanka ali pogovora z njim.«

Podobno naj bi bilo tudi njeno srečanje ob obisku novega letališča v Istanbulu 20. oktobra lani – »sprejem in pozdrav«. Dragi bralci, lahko ministrici Bratuškovi tudi verjamete, a bodite pozorni na to, kdo bo na koncu gradil karavanški predor, koliko nas bo to stalo in koliko zamude bomo zaradi tega imeli.

Loading...