»Z vlakom iz Celja v Kranj. Nekateri naši vlaki in železniške povezave so res še iz časa "Marije Terezije"! Ravno zato smo ustanovili skupino za razvoj železniške infrastrukture, da se tudi na tem področju prestavimo med države z razvitim javnim potniškim prometom. Slovenske železnice so že naročile 52 novih vlakov, ki jih že vsi nestrpno pričakujemo. #vlak#SŽ#MZI??,« je zapisala na svojem FB profilu.
Marija Terezija (1717 – 1780) je bila edina ženska vladarica habsburških dežel, kamor so takrat spadale tudi slovenske: nadvojvodinja Avstrije (1740), kraljica Ogrske (1741) in Češke (1743) ter žena svetega rimskega cesarja Franca I. Štefana. S štiridesetletnim vladanjem je pričela, ko je 1740 umrl njen oče Karel VI., rimsko nemški cesar ter kralj Ogrske in Češke.
Prvo slovensko železnico so zgradili sto let pozneje, med letoma 1841 in 1857, ko je vladal cesar Franc Jožef. Ker je povezovala Dunaj s Trstom, so jo imenovali Južna železnica. Po slovenskem ozemlju je prvi vlak pripeljal leta 1846, ko je iz Gradca pripeljal v Celje. V Ljubljano je vlak pripeljal 1849, v Trst pa 1857. Nato so začeli graditi še druge železniške povezave po slovenskih deželah.
Bratuškova se na vladi zelo rada postavlja kot najbolj sposobna in pametna ministrica ter kot prva ženska predsednica slovenske vlade. V resnici pa se je s svojim neznanjem osramotila na zaslišanju pred Evropskim parlamentom, še prej pa s slabo angleščino na CNN. Zdaj se javno sramoti še s slabim znanjem zgodovine.