Revija Reporter
Slovenija

Kako korona virus vpliva na poslovanje slovenskih podjetij v Aziji?

Reporter

27. feb. 2020 9:13 Osveženo: 9:17 / 27. 2. 2020

Deli na:

Andrej Boštjančič, direktor in lastnik podjetja Softnet

Barbara Reya

»Velika mesta so prazna, avtomobilov in ljudi ni, veliko restavracij je zaprtih, hrano si ljudje večinoma naročajo na dom, prireditve so odpovedane, zaprti so tudi kinematografi in šole. Uvedeno naj bi bilo učenje na daljavo,« je v luči korona virusa trenutno stanje na Kitajskem opisal Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet, ki je z dvema poslovalnicama prisotno tudi v Šanghaju in Hong Kongu.

Večina podjetij na Kitajskem še vedno dela od doma, tudi Softnet, proizvodnja se sicer počasi zaganja nazaj, trajalo pa bo še kar nekaj časa, da se vse normalizira. »Podjetja seveda lahko veliko stvari naredijo na daljavo, ampak problem je, da če v podjetju ni zagnana proizvodnja, podjetje nima prihodka, posledično bo težko plačalo storitve strank,« je izpostavil Boštjančič.

Podjetje Softnet deluje že 24. leto, pred dobrima dvema letoma pa so na slovenski trg vstopili kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja oziroma kot sedmi ponudnik mobilne telefonije. Njihova prednost je, da lahko podjetjem, tudi največjim, zagotovijo celostne telekomunikacijske storitve, ki so v celoti prilagojene potrebam posameznega podjetja.

Softnet je na azijskem trgu prisoten tudi v Vietnamu, Singapurju in na Filipinih. »V Vietnamu je stanje normalno, zaenkrat vse deluje, zaprte so le šole, tudi tam bodo uvedli učenje na daljavo. Tudi na Filipinih in v Singapurju je normalno stanje, vseeno pa so tamkajšnji prebivalci izjemno previdni, nosijo zaščitne maske, upoštevajo osnovne varnostne ukrepe in se izogibajo prireditvam,« je dodal direktor podjetja Softnet.