Janković: Če jutri pride k meni policija, bo vse v redu, če le ne bo kamer
13. maj. 2011 5:30 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017
V obraz ti ne upajo nič reči, lotijo se te na spletu, je ljubljanski župan Zoran Janković izpostavil problem komuniciranja v Sloveniji in obenem zatrdil da se ne boji roke zakona. Kot glavni problem slovenskih podjetij vidi razkol med lastniki in delavci, ki naj bi nastal po letu 2006, ko so direktorji in lastniki postali neobvladljivi.
V obraz ti ne upajo nič reči, lotijo se te na spletu, je ljubljanski župan Zoran Janković izpostavil problem komuniciranja v Sloveniji in obenem zatrdil da se ne boji roke zakona. Kot glavni problem slovenskih podjetij vidi razkol med lastniki in delavci, ki naj bi nastal po letu 2006, ko so direktorji in lastniki postali neobvladljivi.
V Sloveniji je glavni problem pomanjkanje zaupanja med ljudmi in pripravljenosti na sodelovanje, kar velja tako za politiko kot za gospodarstvo, je v nocojšnjem poslovnem klubu Združenja gospodarstvenikov Maribor ocenil ljubljanski župan in nekdanji direktor poslovnega sistema Mercator Zoran Janković.Po njegovem mnenju je v krizi sicer bolj politika kot gospodarstvo, a tudi za slednjega časi niso rožnati. "Manjka uspešnih podjetij, kot je na primer Krka, in predvsem za mlade manjka vzornikov."
Glavni vzrok za neuspehe slovenskih podjetij Janković vidi v neugodni klimi znotraj podjetij, ki po njegovem izvira iz leta 2006. "Takrat se je naredila tista velika razlika med direktorjem in sodelavci. Kar naenkrat, v dveh, treh letih, smo se kot družba razdelili," je dejal. "Dovolili smo, da smo se razdelili na lastnike in ostale. In direktorji in lastniki so postali neobvladljivi."
Sam vztraja, da so za uspešnost podjetja vedno pomembni vsi zaposleni, ne le direktor. Slednji pa mora po ocenah Jankovića biti odgovoren do vseh zaposlenih in do družbe, šele na drugem mestu je dobiček.
Takšno razmišljanje mora vladati tudi pri vodenju občine ali države. "Menjavati kadre, ker niso iz prave stranke, je 'dizaster'. Pomembna je kakovost dela," je poudaril.
Za izhod iz krize, tako politične kot gospodarske, vidi rešitev v vzpostavitvi drugačne družbene klime. "Manjka zaupanja. Enostavno se nehajmo obtoževati in razčistimo med seboj," je dejal. "Pustimo volilne programe. Glavno je to, da imaš produkt s tržno nišo," je menil.
Problem vidi tudi v sodobnih načinih komuniciranja, ki se jih poslužujejo tudi mediji. V obraz ti nihče ne upa ničesar reči, na spletu pa te posipavajo z vsemi vrstami obtožb, je dejal. "Tudi če jutri pride k meni policija, bo v redu. Ne vem pa, kako bo, če bodo zraven kamere," je dejal.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke