Gregor Golobič spet na Ultri, Ultrina hčerka pa še vedno služi v Ljubljani
31. jul. 2013 5:01 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017


Gregor Golobič znova dela za Ultro, katere večinski lastnik je Miloš Urbanija, njeno hčerinsko podjetje iz Savdske Arabije pa obira sadove kartice urbana v Ljubljani.
Nekdanji prvak Zares Gregor Golobič je vendarle javno povedal, da ima novo zaposlitev. Potem ko smo mu davkoplačevalci po nadomestilu za nekdanje poslance plačevali še podporo za brezposelne, je ustanovil svoje podjetje, s katerim je začel sodelovati z Ultrinim mariborskim razvojnim podjetjem, ki zaposluje okoli 50 inženirjev. To je zaupal novinarki Večera, ki je z njim naredila intervju, objavljen pa je bil prejšnjo soboto.
Kot izhaja iz podatkov Ajpesa, je Golobič svoje podjetje ustanovil 4. julija na naslovu Seča 1G, to je njegova obmorska hišica v Vinjolah. Ko smo prejšnji teden o Golobičevi službi spraševali največjega lastnika Ultre Miloša Urbanijo, je zanikal, da bi bil zaposlen v njihovem podjetju, ker tako ali tako ne poslujejo več v Sloveniji. Poleg tega je zanikal, da bi prejemali kakršnekoli prihodke v zvezi z mestno kartico urbano in sistemom Bus Talktrack.
Iz odgovorov na naša vprašanja, ki so nam jih poslali iz Javnega holdinga Ljubljana, pa je razvidno, da še vedno obstajajo pogodbe s pravnimi nasledniki Ultre, ki jim omogočajo mesečne prihodke zaradi različnih storitev. Mestna občina Ljubljana je leta 2008 sklenila pogodbo z Ultro za dobavo infrastrukture za delovanje enotne mestne kartice urbana v vrednosti 1.990.502 evra in pogodbo o izvajanju storitev centra za upravljanje v višini 1.620.000 evrov za tri leta oziroma 45.000 evrov brez DDV na mesec. Z aneksom s konca leta 2009 se je pogodbena vrednost znižala za deset odstotkov in je tako znašala 40.500 evrov brez DDV.
Veljavnost pogodbe je potekla 17. 2. 2012, nato je bil izbran ponudnik Imovation, ki je pravni naslednik družbe Margento storitve, ta pa je bila tudi pogodbeni podizvajalec družbe Ultra v zvezi z nakupom urbane. Ljubljanski potniški promet je tako 17. 10. 2012 sklenil novo pogodbo za upravljanje sistema dve leti, in sicer za 47.000 evrov brez DDV na mesec, celotna pogodbena vrednost pa znaša 1.128.000 evrov. Ker je z urbano mogoče izkoriščati tudi storitve na parkiriščih, tirni vzpenjači in v knjižnicah, si LPP stroške deli tudi z drugimi upravljavci sistema.
Lani se je iztekla tudi pogodba s podjetjem Četrta pot, zato so kartico urbano sklenili uvesti tudi za medkrajevne povezave. Tako je LPP 27. 8. 2012 sklenil pogodbo o dobavi in montaži opreme za plačilni sistem z izbranim prodajalcem in izvajalcem Imovation, ki je zaradi tehničnih razlogov edini lahko izpolnil javno naročilo. Pogodbena vrednost znaša 399.746,79 evra brez DDV. Kartica urbana bo na linijah medkrajevnega potniškega prometa uvedena 1. avgusta letos.
»Za sistem Telargo storitev so družbi Ultra, d. o. o., od marca 2005 plačevali najemnino za 270 vozil v znesku 21.566,30 evra brez DDV mesečno. Marca 2007 je bila zamenjava terminalov, mesečni najem pa se je povečal na 24.804,90 evra brez DDV mesečno. S 1. 2. 2008 začne izvajanje Telargo storitev opravljati dužba Telargo, d. o. o., znesek najema se ne spremeni. Zaradi zmanjšanega obsega se je aprila 2010 zmanjšala najemnina na 16.340 brez DDV. To najemnino so plačevali do prodaje sistema. Julija 2010 je bila sklenjena pogodba o njegovem nakupu. Plačilo je bilo izvedeno v treh obrokih po 200.000 EUR brez DDV (240.000 evrov z DDV). Z nakupom sistema Telargo so bila ukinjena plačila najemnin.
Družba Ultra je sicer še vedno registrirana kot delujoče podjetje z naslovom v Zagorju ob Savi in z večinskim nizozemskim lastnikom Ultra Sum (njen desetodstotni lastnik je Gregor Golobič), njen direktor pa je še vedno Gregor Breznik. Telargo ima naslov na Leskoškovi ulici v Ljubljani, njegov lastnik je ameriška družba Telargo Inc iz Jersey Cityja, med njenimi tremi direktorji je tudi Slovenec Bogdan Pavlič iz Izlak. Doslej neznana družba Imovation pa ima naslov na Brnčičevi v Ljubljani, njena lastnika sta družba Branch of Imovation iz Savdske Arabije (60 odstotkov) in DZS (40 odstotkov), direktorica pa Romana Butolen iz Mlinš pri Izlakah.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke