Z njim naj bi se doslej prometno zapostavljene regije povezale z osrednjim avtocestnim križem, kjer je Ficko prav tako aktivno sodeloval vse od začetka izgradnje avtocest, zato so mu dobro znani vsi razlogi, zakaj so v minulih desetletjih nastajale velike zamude na cestnem področju kot na železnicah.
V intervjuju mag. Gregor Ficko pojasnjuje, kako bomo v prihodnje reševali vedno večjo obremenjenost avtocest s tovornim prometom, ki prihaja iz vzhodnih evropskih držav.
Kakšno je njegovo mnenje o tem, da ob gostem prometu sredi poletja potekajo še vzdrževalna dela v velikem obsegu, sploh v Ljubljani. Poleg obnove cest, med drugim Dunajske, se namreč že več mesecev izvajajo dela na obroču.
Na vprašanje o tem, da v drugih državah potekajo gradbena dela tudi ponoči, mag. Gregor Ficko pojasnjuje, zakaj naročniki pri razpisnih pogojih ne vključujejo, da bi se dela izvajala več kot osemnajst ur.
Vse od začetka je mag. Ficko sodeloval pri gradnji slovenskega avtocestnega križa, zato so mu znani razlogi, zakaj je Hrvatom v primerjavi z nami uspelo zgraditi avtoceste hitreje, ceneje in bolj kvalitetno. V tem času je osebno spoznal tedanjega direktorja SCT Ivana Zidarja. Kako je sodeloval z njim in na kakšen način bi lahko po njegovem mnenju ohranili SCT in CGP Primorje?
Kdaj si lahko obetamo izgradnjo tretje razvojne osi in zakaj je bila kot najugodnejša varianta določena priključitev tretje razvojne osi na štajersko avtocesto v Šentrupertu?
Kdo bi po mnenju mag. Ficka moral prevzeti odgovornost za to, da prihaja do tako velikih zamud pri umestitvi pomembnih projektov v prostor?
Kako se bo ob gradnjah novih avtocest in razširitvah obstoječih reševalo vprašanje okolja in kako bodo v prihodnje potekale gradnje obrtnih con ob avtocestah?
Kakšni so obeti za gradnji železnice od Ljubljane do Maribora skozi Trojane in zakaj še vedno nimamo železnice od letališča Jožeta Pučnika do prestolnice?
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24