Na dokončno odločitev Veingerla, ki prek podjetja CPIN obvladuje skoraj tričetrtinski delež, še čakajo, Cajzek pa upa, da bo odločitev pozitivna. Zavezujočo ponudbo so oddali sredi prejšnjega meseca, zdaj pa čakajo na odgovor.
Po Cajzkovih besedah bi priključitev Cestnega podjetja Ptuj k njihovi skupini zagotovila konstruktiven razvoj obeh podjetij, saj sta ti komplementarni.
Družinsko podjetje z več kot 30-letno tradicijo je lani beležilo 80 milijonov evrov prihodkov in leto zaključilo z dobičkom. Gradijo po vsej državi, a za zdaj zgolj na visokih gradnjah, manjka pa jim segment nizkih gradenj, zato želijo s kapitalsko povezavo krepiti sinergijske učinke in zagotavljati celovite gradbene storitve.
"Podjetji sta relativno blizu drugo drugemu, prav tako si zaradi različnih dejavnosti niti nismo neka konkurenca," pravi Cajzek. Obljublja stabilno poslovanje, utrditev položaja in uspešen nadaljnji razvoj obeh podjetij, pa tudi, da bi še naprej delala pod svojima blagovnima znamkama.
Ambiciozne cilje utemeljuje tudi z dobrimi časi za gradbeno dejavnost, saj že drugo leto čutijo manj nihanj na področju javnih naročil, svojih ambicij pa kljub epidemiji niso opustili niti zasebni vlagatelji. Gradbeništvo tako raste, sicer ne pretirano, pač pa ravno z neko dobro mero, je še dodal prvi mož GIC Gradenj.
Njegovo podjetje letos zaključuje dva velika projekta na državni ravni, in sicer novi potniški terminal na brniškem letališču, ki ga bodo zaključili najpozneje do junija, torej še pred začetkom slovenskega predsedovanja Evropski uniji, v koprski luki pa zaključujejo eno največjih pokritih parkirišč, ki se razteza na 12 hektarjih.
Slatinsko podjetje ima 150 redno zaposlenih, pomagajo si s kooperanti, če bodo prišli do lastništva v ptujskem podjetju, pa se jim bo pridružilo še 250 sodelavcev. Cajzek se je pred dvema letoma že zanimal za nakup CP Ptuj ter takrat podpisal pogodbo in celo vstopil v upravni odbor podjetja. Kot je danes pojasnil, so takrat zaradi nekaterih okoliščin sporazumno razvezali pogodbo ter si pustili odprte roke za naprej.
Koliko je zanimanja za nakup ptujske družbe, ni znano, prav tako ne, kdaj bo padla dokončna odločitev, saj sedanji večinski lastnik na poizvedovanja STA za zdaj še ni odgovoril. Je pa jasno, da ima slatinsko podjetje najmanj enega konkurenta, saj je zanimanje za lastniško povezovanje že prejšnji teden potrdil tudi Mineral v lasti bosanskega poslovneža Fehima Seleka.
Direktorica za tržne dejavnosti v podjetju z 200 zaposlenimi in s sedežem v Podpeči pri Brezovici Stanka Mišković je povedala, da želijo svojo dejavnost širiti tudi na visoke in nizke gradnje. To bi jim odpiralo dodatne možnosti prijav na razpise v Sloveniji in tujini, je dodala Miškovićeva, ki končne odločitve o tem pričakuje precej hitro.
GIC Gradnje vstopile v lastniško strukturo Cestnega podjetja Ptuj
9. mar. 2021 13:42 Osveženo: 13:49 / 09. 3. 2021
Slatinsko podjetje GIC Gradnje je, potem ko je pred kratkim od treh manjših lastnikov odkupilo njihove deleže, vstopilo v lastniško strukturo Cestnega podjetja Ptuj. Kot je za STA potrdil direktor GIC Gradenj Ivan Cajzek, so odkupili četrtino delnic, za preostanek lastništva, ki ga ima večinski lastnik Ferdinand Veingerl, pa so oddali ponudbo.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke