Ne glede na to, kakšni argumenti so jih privedli k temu (npr. ekološki), gre za idejo, ki pelje v popoln prometni kolaps. To vidi vsak, ki se v urah povečanega prometa pelje po ljubljanskem obroču in najbolj obremenjenih odsekih avtocest okoli Ljubljane. Že zdaj so vsak dan kolone.
V državnem svetu so imeli decembra lani posvet o tretjem pasu na slovenskih avtocestah, na katerem je sodelovalo več slovenskih strokovnjakov za promet. Med drugim so v sklepu zapisali: čeprav je analiza razmer na sedanjem cestnem omrežju, ki jo je vlada sprejela leta 2015, pokazala, da bo 2030. presežena prepustnost nekaterih cest (ljubljanske obvoznice in odsekov avtocest okoli Ljubljane), četudi bi bil zgrajen sodoben železniški sistem in uveden kakovosten javni potniški promet, se s takimi razmerami na omenjenih odsekih soočamo že danes.
Kot enega od nujnih ukrepov za preprečitev prometnega kolapsa so zato predlagali zagotovitev šestpasovnic (celotni profil avtocest), torej zgraditev še tretjega pasu na dvopasovnicah. To pomeni novogradnje, razširitve, preoblikovanje priključkov ... Lahko zgolj ugotovimo, da je nasprotovanje Levice razširitvi omenjenih odsekov avtocest nož v hrbet slovenskim voznikom.
Podobno je nož v hrbet slovenskemu turizmu nasprotovanje stranke razvoju te panoge. Pri Levici namreč menijo, da je »turizem nizkotehnološka panoga, ki močno obremenjuje okolje in ima tudi negativne socialne učinke ..«. No, v tej panogi, ki je zanje moteča, so tuji gosti lani v Sloveniji potrošili 2,39 milijarde evrov. V turizmu je v Sloveniji neposredno zaposlenih 31 tisoč ljudi, od njega pa je odvisnih več sto tisoč delovnih mest.
VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24