državna meja Svet24.si

Italija bi prekinila schengenski sporazum s ...

jesenice alge Svet24.si

Madež na Savi Dolinki je naraven pojav

nov ct aparat, Pavel Berden in Dimitrij Kuhelj Necenzurirano

Bolniki v UKC Ljubljana ostajajo brez preiskav. ...

koscek erika Reporter.si

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: ...

kidd doncic Ekipa24.si

Kakšno je najnovejše zdravstveno stanje Luke ...

Princ Harry in Kate Middleton - nekoč prava prijatelja - danes pa .. Odkrito.si

Kate in Harry - Če se bo to zgodilo, se bosta ...

sveca Ekipa24.si

V hudi prometni nesreči na primorski avtocesti ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Do 16. ure 41 prijav kršitev volilnega molka

Deli na:

Inšpektorat za notranje zadeve je do 16. ure prejel že 41 prijav domnevnih kršitev volilnega molka, od teh jih preiskuje šest. Pet se jih nanaša na referendum o družinskem zakoniku, ena pa na nadomestne županske volitve v Ljubljani.

Kot so pojasnili na ministrstvu za notranje zadeve, so tri prijave, ki jih obravnava inšpektorat, prišle iz osrednje Slovenije, ena s Koroške, ena z Gorenjske, ena pa z neznane lokacije. Dve prijavi se nanašata na objavo v tiskanih medijih, dve na plakatiranje, ter po ena na deljenje volilnega gradiva in pošiljanje elektronske pošte.

Na zadnjem referendumu junija lani, ko so volivci odločali o usodi treh zakonskih besedil, je bilo denimo v soboto do 16. ure prijavljenih osem domnevnih kršitev.

Pred nedeljskim referendumom o družinskem zakoniku in nadomestnimi županskimi volitvami velja volilni molk vse do zaprtja volišč v nedeljo.

Na ministrstvu za notranje zadeve v tem času deluje dežurna služba, kamor lahko državljani sporočajo podatke o domnevnih kršitvah.

Danes do 19. ure je domnevne kršitve mogoče sporočati na telefonsko številko 080 21 13, od 19. ure pa do nedelje do 7. ure zjutraj pa na številko 080 12 00. V nedeljo od 7. do 19. ure bodo prijave znova sprejemali na številki 080 21 13.

Za volilno kampanjo štejejo vse politične oglaševalske vsebine in druge oblike politične propagande, katerih namen je vplivati na odločanje volivk in volivcev. To so denimo propaganda v medijih in elektronskih publikacijah, nameščanje novih plakatov in razdeljevanje letakov s politično oglaševalsko vsebino ter pozivanje volivcev, kako naj glasujejo.