Ta trasa je bila po njihovih navedbah izbrana na podlagi študije variant, ki je dokazano temeljila na prirejenih in celo napačnih podatkih. Iniciativa tako napoveduje pritožbo na ustavno sodišče.
Po besedah predstavnika Civilne iniciative Braslovče Urbana Jerihe se z izgradnjo omenjene ceste prometna učinkovitost med Velenjem in Celjem ne bi izboljšala, zaradi rušitev ob trasi bi morali preseliti 43 družin.
Predvidena trasa bi po besedah Jerihe uničila 51,6 hektarja prvovrstnih kmetijskih zemljišč v Savinjski dolini, čemur nasprotuje kmetijsko ministrstvo. Če bi cesto postavili na trasi Velenje-Arja vas, pa bi se morali odpovedati zgolj 13 hektarjem slabših kmetijskih zemljišč.
Jeriha je tudi dejal, da je trasa Velenje-Šentrupert za 188 milijonov evrov dražja od trase Velenje-Arja vas. Tako draga naložba bi po njegovem mnenju oddaljila izgradnjo ceste do Koroške.
Vlada je na četrtkovi seji sprejela uredbo o državnem prostorskem načrtu za gradnjo državne ceste od priključka Šentrupert na avtocesti A1 Šentilj-Koper do priključka Velenje jug. Prav tako je sprejela tudi sklep, da se 300 milijonov evrov vreden projekt gradnje hitre cestne povezave med Šentrupertom in Velenjem, katerega investitor bo Dars, uvrsti v načrt razvojnih programov 2017-2020.
Civilna iniciativa Braslovče gre zaradi hitre ceste na ustavno sodišče
13. jan. 2017 10:19 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017
Za Civilno iniciativo Braslovče je iz regionalnega, prometnega, okoljskega in finančnega vidika gradnja hitre ceste Velenje-Šentrupert slaba rešitev.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke