Študija medijskega raziskovalnega centra Leibniz je zajela 194 uporabnikov Facebooka iz Nemčije in jih primerjala z rezultati študije 207 uporabnikov iz ZDA, povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Sodelujoči so morali odgovoriti na vprašanja o zadnjih štirih osvežitvah statusa, ki so jih našli na svoji časovnici, kako pozitivna je bila njihova vsebina, kako blizu so si z ljudmi, ki so jih objavili, in kakšna čustva so vzbudile objave.
Rezultati so pokazali, da je več ljudi občutilo srečo kot pa zavist ali ljubosumje. Večina ljudi je delila srečo s svojimi prijatelji na Facebooku. Ključno vlogo pri tem igra odnos med bralcem in tistim, ki je objavil status. Tesnejši, kot je odnos, višja je stopnja t. i. benigne zavisti - kar je dobro.
Študija je po drugi strani pokazala, da običajna zavist nima nobene povezave z močjo odnosa. Ljudje, ki se imajo za manj samozavestne, so bolj zavistni do objav drugih ne glede na to, kako tesen je njihov odnos.