Konoplja Svet24.si

Konoplja zmore dekontaminirati zemljo, onesnaženo...

bakren žleb Svet24.si

Nepridipravi ukradli žlebove z mrliške vežice

1664388706-21082006-3809c5aa897e1de8855faa79abd1a63c Necenzurirano

Konec stečaja cerkvenega Zvona: izgubljenih 800 ...

PERNULA mala seva-xx Reporter.si

Poglejte to razkošje nad Izolo: največja posest ...

kidd doncic Ekipa24.si

Kakšno je najnovejše zdravstveno stanje Luke ...

Poroka na prvi pogled Njena.si

Poroka na prvi pogled: Kdo plačuje račune?

pogacar 1 Ekipa24.si

Tako malo je manjkalo! Tukaj je posnetek, ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Nemški otroci povprečno dobijo nekaj več kot 20 evrov žepnine

Deli na:
Nemški otroci povprečno dobijo nekaj več kot 20 evrov žepnine

Fotografija je simbolična - Foto: Profimedia

Povprečna mesečna žepnina za otroke v Nemčiji se je v zadnjih dveh letih znižala za približno štiri evre na 20,52 evra, kaže raziskava šestih založb, ki je bila ta teden predstavljena v Berlinu. Avtorji raziskave sicer opozarjajo, da je potrošnja med otroci ostala enaka, za kar lahko obstaja več razlogov.

Ena od razlag je, da starši v vedno večji meri pokrivajo tudi stroške svojih otrok, povezane z mobilno telefonijo in digitalnimi nakupi.

Raziskava, ki se je osredotočila na medijske in splošne življenjske navade otrok, starih od štiri do 13 let, je pokazala tudi, da varčevanje med otroci ni prav pogosto. Osemdeset odstotkov jih žepnino porabi takoj, predvsem za sladkarije.

Poizvedbe glede medijskih navad so medtem pokazale, da velika večina otrok filme in serije še naprej gleda na televiziji, čeprav jih vse več za ta namen uporablja tudi internet.

Digitalni svet je močno prisoten tudi na telefonih. Kar 90 odstotkov nemških otrok sicer mobilne telefone še vedno uporablja tudi za osnovni namen, se pravi klicanje.

Digitalna okretnost je tudi med najmlajšimi že nekaj povsem običajnega. Okoli 70 odstotkov šest- do 13-letnikov pošilja SMS sporočila, 55 odstotkov jih uporablja WhatsApp in 13 odstotkov Instagram.

Mnogi še naprej ohranjajo ravnotežje med digitalnim in resničnim svetom. Kot je povedala Malte Riken z založbe Die Zeit, ostajajo igra na prostem in družinske aktivnosti med otroci še naprej priljubljene.