Igralci lahko uživajo v akciji z dotikom zaslona, pri čemer se kot junaki lahko plazijo po tleh ali pa nadzirajo vojaška letala, helikopterje in bojne ladje. V igri bo vsak mesec do junija na voljo nova misija.
Japonske samoobrambne sile so objavile tudi štiri promocijske videoposnetke na Youtubu s sloganom Bodi predstavnik samoobrambnih sil in varuj svoj dom.
"Želimo, da ljudje različnih starostnih skupin spoznajo, kaj počnejo samoobrambne sile," je po navedbah francoske tiskovne agencije AFP dejal tiskovni predstavnik japonskega obrambnega ministrstva.
Japonska vojska je v minulem letu zabeležila upad kandidatov za 10 odstotkov.
Igra je že bila deležna kritik družbenih medijev, češ da je pretežka.
Sicer pa predstavlja ljubek pristop nove igre pravo nasprotje videoigri, ki jo je leta 2013 ustvarila kitajska vojska. Ta je namreč igralcem na spornih otokih v Vzhodnokitajskem morju omogočila bojevanje s sovražniki, kar je povzročilo pravi diplomatski spor med azijskima silama.