900469_089-cigareti2 Svet24.si

Kadili bi kot Turki, vendar ne bi plačali

Shonda Rhimes Svet24.si

Shonda Rhimes zaradi groženj prisiljena v selitev

sergej racman Necenzurirano

Eden najbogatejših Slovencev je v zaporu. ...

vucic kavcic INSTAGRAM Reporter.si

Aleksandar Vučić skrivoma obiskuje Slovenijo: na...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

poroka-na-prvi-pogled, 3 Njena.si

Poroka na prvi pogled: Katja za kratek čas ...

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Direktor ljubljanske opere Staš Ravter: Slovenija je navajena delovati znotraj svojih vrtičkov

Deli na:
Direktor ljubljanske opere Staš Ravter: Slovenija je navajena delovati znotraj svojih vrtičkov

Staš Ravter - Foto: Primož Lavre

Decembra mineva deset let od prenove ljubljanske Opere. Čeprav je ena najpomembnejših slovenskih kulturnih institucij s tem zakorakala v novo obdobje svojega življenja, se vedno znova sooča z novimi izzivi. O tem, v kakšni kondiciji je trenutno hiša, tudi po vseh tegobah, ki jih je kulturi prizadel novi koronavirus, smo se pogovarjali z direktorjem SNG Opera in balet Stašem Ravtarjem.

Ravter, sicer po izobrazbi dramaturg in magister MBA, je prišel leta 2019 v ljubljansko Opero kot neke vrste krizni menedžer. V intervjuju med drugim pove, kakšno stanje ga je pričakalo, do luknje v strehi, čeprav je bila hiša prenovljena.

Spregovori tudi o tem, kaj se skriva za zgodbami, ki so se o Operi pojavljale v medijih, v kakšnih odnosih je trenutno s sindikati in zakaj morajo božično baletno predstavo Hrestač igrati najpozneje ob 18. uri sicer tvegajo kazen inšpekcije.


Pove tudi, kako se v operni in baletni hiši trudijo krmariti skozi vse izzive, ki jim jih prinaša pandemija novega koronavirusa; od težav, ki so jih imeli  v času izolacije z izvedbo vaj, do  težav, s  katerimi se  zaradi ukrepov soočajo ob zgolj polovični zasedenosti dvorane, do finančnih izzivov, ki so v trenutnih razmerah skupni vsem kulturnim institucijam.

Pogovor nanese tudi na nekatere pretekle izkušnje, ki jih je imel denimo kot direktor Slovenske kinoteke, pove pa tudi, kako je še v gimnazijskih letih, ko sta s Tomažem Pandurjem sodelovala v gledališču Tespisov voz, vzljubil oder, po študiju pa s Pandurjem sodeloval tudi v SNG Maribor.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24