Dimitrij Rupel Svet24.si

Dimitrij Rupel potarnal nad mizerno plačo! Toliko...

katerina tihonova Svet24.si

Bo Putina nasledila hči, ki je v razmerju z ...

protest vlada ljubljana jenull policija pl Necenzurirano

Strojevodje iz Auschwitza #kolumna

anze logar pf Reporter.si

Ravs v SDS: Jože Tanko označil Anžeta Logarja ...

ceferin perez pm Ekipa24.si

Dobila sta se na večerji, darilo Pereza Čeferinu...

poroka varuška Njena.si

Člani eksperimenta so bili pod strogim nadzorom

liverpool navijaci pariz policija Ekipa24.si

Kaos pred finalom lige prvakov! Navijači ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Direktor ljubljanske opere Staš Ravter: Slovenija je navajena delovati znotraj svojih vrtičkov

Deli na:
Direktor ljubljanske opere Staš Ravter: Slovenija je navajena delovati znotraj svojih vrtičkov

Staš Ravter - Foto: Primož Lavre

Decembra mineva deset let od prenove ljubljanske Opere. Čeprav je ena najpomembnejših slovenskih kulturnih institucij s tem zakorakala v novo obdobje svojega življenja, se vedno znova sooča z novimi izzivi. O tem, v kakšni kondiciji je trenutno hiša, tudi po vseh tegobah, ki jih je kulturi prizadel novi koronavirus, smo se pogovarjali z direktorjem SNG Opera in balet Stašem Ravtarjem.

Ravter, sicer po izobrazbi dramaturg in magister MBA, je prišel leta 2019 v ljubljansko Opero kot neke vrste krizni menedžer. V intervjuju med drugim pove, kakšno stanje ga je pričakalo, do luknje v strehi, čeprav je bila hiša prenovljena.

Spregovori tudi o tem, kaj se skriva za zgodbami, ki so se o Operi pojavljale v medijih, v kakšnih odnosih je trenutno s sindikati in zakaj morajo božično baletno predstavo Hrestač igrati najpozneje ob 18. uri sicer tvegajo kazen inšpekcije.


Pove tudi, kako se v operni in baletni hiši trudijo krmariti skozi vse izzive, ki jim jih prinaša pandemija novega koronavirusa; od težav, ki so jih imeli  v času izolacije z izvedbo vaj, do  težav, s  katerimi se  zaradi ukrepov soočajo ob zgolj polovični zasedenosti dvorane, do finančnih izzivov, ki so v trenutnih razmerah skupni vsem kulturnim institucijam.

Pogovor nanese tudi na nekatere pretekle izkušnje, ki jih je imel denimo kot direktor Slovenske kinoteke, pove pa tudi, kako je še v gimnazijskih letih, ko sta s Tomažem Pandurjem sodelovala v gledališču Tespisov voz, vzljubil oder, po študiju pa s Pandurjem sodeloval tudi v SNG Maribor.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24