Ravter, sicer po izobrazbi dramaturg in magister MBA, je prišel leta 2019 v ljubljansko Opero kot neke vrste krizni menedžer. V intervjuju med drugim pove, kakšno stanje ga je pričakalo, do luknje v strehi, čeprav je bila hiša prenovljena.
Spregovori tudi o tem, kaj se skriva za zgodbami, ki so se o Operi pojavljale v medijih, v kakšnih odnosih je trenutno s sindikati in zakaj morajo božično baletno predstavo Hrestač igrati najpozneje ob 18. uri sicer tvegajo kazen inšpekcije.
Pove tudi, kako se v operni in baletni hiši trudijo krmariti skozi vse izzive, ki jim jih prinaša pandemija novega koronavirusa; od težav, ki so jih imeli v času izolacije z izvedbo vaj, do težav, s katerimi se zaradi ukrepov soočajo ob zgolj polovični zasedenosti dvorane, do finančnih izzivov, ki so v trenutnih razmerah skupni vsem kulturnim institucijam.
Pogovor nanese tudi na nekatere pretekle izkušnje, ki jih je imel denimo kot direktor Slovenske kinoteke, pove pa tudi, kako je še v gimnazijskih letih, ko sta s Tomažem Pandurjem sodelovala v gledališču Tespisov voz, vzljubil oder, po študiju pa s Pandurjem sodeloval tudi v SNG Maribor.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24