Kar pa se tiče argumenta, da bi državni zbor za omejitev pravice do svobode gibanja najprej moral razglasiti izredno stanje, pa ga ocenjujem za še bolj neprepričljivega in celo ustavno nevarnega. Razglasitev izrednega stanja mora biti skrajni ukrep, če velika in splošna nevarnost ogroža obstoj države. V izrednem stanju se lahko človekove pravice ne le omejijo, temveč celo razveljavijo. Zato je nujno čim dlje vztrajati v 'rednem stanju', četudi ga ogrožajo izredne razmere, zato da lahko zagotovimo polni nadzor sodišč nad ukrepi zakonodajne in izvršilne veje oblasti. Če bi zakonodajalec sledil predlogu dr. Terška in razglasil izredno stanje, bi se potemtakem znašli v mnogo bolj pravno nevarni situaciji, kot smo sedaj.
Večer
Izjava dneva
Razglasitev izrednega stanja mora biti skrajni ukrep, če velika in splošna nevarnost ogroža obstoj države
Matej Avbelj
21. okt. 2020 7:49 Osveženo: 7:51 / 21. 10. 2020
Dr. Matej Avbelj, pravnik
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke