peter ceferin26 Odkrito.si

Odvetnik Peter Čeferin odkrito o ženskah

princ george Svet24.si

Vsa najboljše, mali princ!

Indijanka prerokuje Petisvet

Prerokba starodavnih Indijancev se uresničuje?

voznik avtobusa, šofer Svet24.si

Francu so 72 evrov pokojnine še znižali

Horoskop Svet24.si

Horoskop za ponedeljek, 23. julija

alenka kozolc Njena.si

Po kemoterapiji slovenski igralki dovolili na ...

Kim Kardashian Njena.si

Kim Kardashian šokirala s svojo pojavo

Magazin

Kakšna je zmagovalna kreativa Facebook oglasov?

Deli na:
Kakšna je zmagovalna kreativa Facebook oglasov?

Foto: Profimedia

Facebook deluje tako, da bo oglasne vsebine prikazoval tistim uporabnikom, za katere meni, da bodo dosegli cilj s katerim ste ustvarili oglasno vsebino. Lahko gre za povečanje všečkov strani, povečanje obiska spletne strani, komentiranja in všečkanja objavljenih vsebin na strani …

''Oglasna vsebina ki jo objavite, predstavlja najpomembnejši in velikokrat tudi prvi stik s potencialnimi kupci, zato je zelo pomembno kako je zastavljena, da bi jih kar se da uspešno nagovorila.''

Pomembno je, da pri uporabniku pritegne pozornost, vzbudi zanimanje in čustva, hkrati pa ga prepriča dovolj, da bo nanjo tudi kliknil!

Večina Facebook oglaševalcev pravzaprav ne ustvarja posebnih oglasnih vsebin ampak s plačilom spodbuja doseg obstoječih objav na Facebook strani.

To pa še ne pomeni, da je Facebook oglaševanje enostavno – kvečjemu ravno nasprotno!

Facebook oglaševanje v današnjem času postaja vedno več kot le sponzoriranje obstoječih objav in zahteva poseben premislek in izpopolnitev strategij, ki se jih poslužujemo ob objavljanju na to priljubljeno družbeno omrežje. Sploh v primeru, da sponzoriranju objav namenimo veliko denarja, saj ne želimo zapravljati po nepotrebnem!

Foto: Profimedia

Kakšna vsebina pritegne potencialne kupce?

Vsebine na Facebooku so v osnovi sestavljene iz slik, videa in besedila. Ko se odločimo za pripravo oglasnih vsebin ali pa sponzoriranje obstoječih, pa jih lahko kombiniramo po lastni volji!

Uporabimo lahko samo sliko in povezavo do spletne strani, priložimo udarno in zanimivo video vsebino, ali pa ustvarimo kar galerijo slik ali kratkih videov. Možnosti je neskončno, pomembno je samo, da izberete materiale, ki bodo pritegnili največ pozornosti!

Oglasna vsebina, ki bo pritegnila potencialne kupce mora v prvi vrsti biti DRUGAČNA. Vsi se zavedamo, da nas Facebook na dnevni bazi praktično bombardira z raznovrstnimi objavami, ki pa so si v svoji osnovi precej podobne in monotone.

Oglašujete na Facebooku? Potem pozabite na profesionalno oblikovane oglase!

Poskrbeti morate, da bo vsebina zabavna, razvedrilna in koristna – uporabniki Facebooka namreč ne uporabljajo v namene nakupovanja in iskanja informacij o podjetjih ampak v namen razvedrila, preganjanja dolgčasa in zabave. In takšna naj bo tudi vaša oglasna vsebina!

Poskrbite za to, da bo uporabnike pritegnila z zanimivo izbiro barv, slikovnega in videomateriala ter nagovarjala z zgodbo, ki bo uporabnikom blizu. Postavite jim vprašanje, jasno jih napotite na svojo spletno stran, ponudite jim rešitev in jim povejte svojo zgodbo.

Se še spoznavate s svetom Facebook oglaševanja? Se dnevno srečujete z njim pa ne veste kako bi se ga lotili in na kaj se osredotočiti? Udeležite se DIMAQ izobraževalnega programa digitalnega marketinga, kjer se bomo v šestih dneh podrobno posvetili kar 12 področjem digitalnega marketinga. Naslednji termin izobraževanja bo potekal od 24. maja do 26. maja ter od 31.maja do 02. junija. Več informacij in prijave na: info@iab.si.

Prijavite se in z nami odkrivajte zmagovalne poti do uspešnega digitalnega marketinga!