Progasti goz foto Davorin Tome Svet24.si

Išče se največja slovenska kača! Ljudem je ...

220820-Zel-3615 Svet24.si

Foto: Za “sendvič” vestno opravijo svoj hobi

1664388706-21082006-3809c5aa897e1de8855faa79abd1a63c Necenzurirano

Konec stečaja cerkvenega Zvona: izgubljenih 800 ...

robert golob vecer rb Reporter.si

Trojni strel v koleno za Gibanje Svoboda ...

Zoran Zeljkovic Ekipa24.si

Konec dvomov! Nov pretres v zmajevem gnezdu: ...

Pivo in cvetje, tiskovna konferenca, Nika Zorjan Njena.si

S kom je Nika Zorjan odpotovala na Maldive?

pogacar 1 Ekipa24.si

Tako malo je manjkalo! Tukaj je posnetek, ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Volilni bankomat: Komu je Dejan Židan razdelil 3 milijone EUR

Deli na:
Volilni bankomat: Komu je Dejan Židan razdelil 3 milijone EUR

Foto: Bobo

Poznavalci pravijo, da je minister Dejan Židan z razkošno kampanja Naša super hrana pravzaprav zase in SD zakupil medijski prostor za parlamentarne volitžve.

Radi imamo domače, Z'dežele, Spoštujmo, kar je naše, slovensko, Kupujmo domače ali Kakovost iz Slovenije, to so samo nekatere akcije slovenskih podjetij, ki potrošnika prepričujejo, da je lokalno pridelana hrana najboljša in ga nagovarjajo, naj kupuje slovensko hrano. Kljub temu se je naše ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) odločilo za samostojno in pregrešno drago kampanjo Naša super hrana. Namigujejo, da je minister Dejan Židan s tem pravzaprav za svojo stranko (SD) že zakupil medijski prostor za volitve prihodnje leto.

V tiskani izdaji in v Trafiki24 več o tem, koliko je davkopačevalce stala kampanja; o očitkih, da Židan začne kampanje tako, da se vedno ujamejo z volitvami; zakaj SD kot stranka ne posluje prav zgledno; o  javnem naročilu, namenjenem samo za privilegirane; o smešnih ciljih, ki jih mora zadeti kampanja; o denarju, ki gre večinskim medijem.