Kot je pojasnil Počivalšek, je vodstvi družb na sestanek povabil zaradi gospodarske škode, do katere prihaja na obeh straneh. Ker je želel govoriti le s predsednikom uprave oz. generalnim direktorjem, so vsi predstavniki Luke Koper sestanek protestno zapustili.
"Ker je s strani delavskega direktorja Luke Koper prišel ultimat, da predsednik uprave Luke Koper nima njegovega pooblastila za pogovor in ker je bilo to izraženo na meni nesprejemljiv način, že prej pa sem povedal, da želim govoriti z obema najbolj odgovornima, so se odločili, da se sestanka ne udeležijo," je pojasnil Počivalšek.
Ravnanje predstavnikov Luke je označil za nezaslišano, saj nastaja gospodarska škoda, ki jo čutijo tako v Sloveniji kot v tujini, "gospodarstvo pa ne more biti talec nekih nerazrešenih zadev med dvema stranema". Kot je poudaril Počivalšek, je bil pogovor sklican zato, da poskušajo razumno najti izhod iz situacije, vendar ne more pristati na grobe pritiske in izsiljevanja.
Na vprašanje, zakaj ni želel sprejeti celotne uprave, je Počivalšek odgovoril, da je povabil prva moža obeh družb. Navsezadnje imajo tudi SŽ veččlansko poslovodstvo, je dejal. "Moj namen je bil pozitiven in ne pristajam na to, da bo nekdo drug narekoval, na kakšen način se bomo pogovarjali," je poudaril.
Matića je ob tem znova pozval, naj prevzame odgovornost in stori vse, da se škoda ne povzroča več. Poudaril je, da v Luki Koper ne poteka nikakršna zakonita stavka.
O posledicah morebitne zaostritve razmer Počivalšek ni želel špekulirati. Dejal je še, da se njegova prizadevanja za rešitev razmer s tem niso končala.
Iz Luke Koper so medtem sporočili, da je minister na sestanku oporekal temu, da bi v pogovoru sodelovala celotna uprava družbe, ki je kolektivni organ vodenja Luke Koper. "Na vprašanje, zakaj ostali člani uprave ne smejo sodelovati, je minister dejal, da zato, ker se je on tako odločil. To je ustaljen način komuniciranja vladnih predstavnikov, ki se želijo pogovarjati le na štiri ali šest oči, brez zapisnikov in dokazov. Mislim, da je jasno, kdo v tej državi ne želi sodelovati", je po navedbah Luke poudaril Matić.
Generalni direktor SŽ Dušan Mes pa je ob prihodu na sestanek za Televizijo Slovenija dejal, da si želi čimprejšnjega dogovora zaradi velike škode, ki nastaja.
Železniški tovorni promet je zaradi neizvajanja delovnih procesov v pristanišču v Kopru popolnoma ustavljen. Na slovenskem železniškem omrežju tovorni vlaki stojijo na več postajah. Vsak dan to za skupino SŽ pomeni okrog 700.000 evrov izgube, so pred sestankom sporočili iz SŽ.