Slovenija

Srbski Kurir: Tito ni umrl 4. maja 1980, ampak že nekaj mesecev prej

Deli na:
Srbski Kurir: Tito ni umrl 4. maja 1980, ampak že nekaj mesecev prej

Foto: Wikipedija - Edina knjiga v bolnišnični sobi naj bi bil prevod Korana.

»Vsi v SFRJ so jokali, bila je prava tragedija, čeprav se je vedelo, da je Josip Broz težko bolan. Leta pozneje, vse do danes, je več zgodovinarjev, biografov in teoretikov zarote zatrjevalo, da je največji sin naših narodov in narodnosti dejansko umrl že nekaj mesecev pred 4. majem,« piše današnji srbski Kurir.

Josip Broz Tito naj bi po pisanju časnika umrl že 14. februarja 1980. Takšno novico naj bi svet za varstvo ustavne ureditve takrat sporočil rušilcu Split, ki je plul v vodah Črnega morja. Toda kmalu za tem so jo umaknili, ker so klinično mrtvega Broza priključili na aparate, vse dokler se državni vrh ne odloči, kako zagotoviti stabilnost v državi po njegovi smrti.

Foto: Wikipedija - Res je nenavadno, da na nagrobniku ni rdeče zvezde. Mnogi menijo, da je to dokaz, da je Tito prestopil v muslimansko vero.

»Klinični center v Ljubljani naj bi samo čakal na šifrirano sporočilo 'Tekma se je začela', ki je označevala trenutek, ko se bo v javnosti objavila novica, da je Tito mrtev. Po teh teorijah predsednik SFRJ ni zdržal in je domnevno umrl pred zoro 19. februarja,« poročajo v Kurirju.

Vse teorije zarote pa zavrača prof. dr. Predrag Lalević, anesteziolog in kirurg, ki je 16 let skrbel za Titovo zdravje: »Čas, ki smo ga objavili kot čas Titove smrti, je točen do sekunde. Takrat je umrl, vse ostalo so neumnosti. Osebno sem mu izključil aparate. Njegov zdravnik sem bil od leta 1964 pa do smrti in spominjam se samo lepih stvari.«

Titov osebni zdravnik je ob tem povedal, da Jovanka ni niti enkrat samkrat obiskala Tita v bolnici v Ljubljani. Kurir še opisuje, da so Tita pokopali dvakrat, ker so se bali, da bodo njegove posmrtne ostanke ukradli, zato so želeli postaviti čim težjo marmorno ploščo.

»Bilo je jasno, da je devetmetrsko ploščo mogoče postaviti na grob samo s pomočjo dvigala, a tako dolgotrajno in negotovo dejanje ne bi bilo mogoče pred svetovnimi kamerami. Odločili smo se, da namesto prave nagrobne plošče položimo masko, prav tako marmornato, vendar veliko lažjo,« je za časopis izjavil inženir grobnice Dragomir Gavrilović, ki je dodal, da so pogreb zaključili 8. maja okoli 16.30, ko so državniki došli, kamere pa ugasnile.

Kurir je ob tem objavil še nekaj zanimivih zgodb o nekdanjem jugoslovanskem diktatorju, med njimi tudi zgodbo, da Tito v resnici sploh ni bil Josip Broz iz Kumrovca. Neki Američan iz Livna, ki se je po vojni srečal s Titom, naj bi FBI povedal, da je Broz izgubil srednji prst na roki in da je bil visok okoli 180 cm, medtem ko je imel Tito vseh pet prstov, visok je bil okoli 160 cm in govoril z blagim ruskim naglasom. Trdil je, da je pravi Tito izginil v Rusiji leta 1937, oseba, ki je potem vladala Jugoslaviji, pa naj bi bila v resnici ruski general Nikolaj Lebedev.

POVEZAVA NA ČLANEK V SRBSKEM KURIRJU