Slovenija

Medijska pojavnost predsedniških kandidatov: največ se piše o Pahorju, najmanj o Šišku

Deli na:
Medijska pojavnost predsedniških kandidatov: največ se piše o Pahorju, najmanj o Šišku

Foto: Kliping d.o.o.

V družbi Kliping so analizirali pojavnost predsedniških kandidatov v tiskanih medijih med 22. septembrom in 8. oktobrom. Analizirali so, kako pogosto se pojavljajo, kolikokrat so omenjeni v naslovih in kolikokrat so prisotni tudi s svojo fotografijo.

O predsedniških volitvah je v prvi polovici predsedniške kampanje poročalo 43 tiskanih medijev, v Klipingu pa so našli 246 objav, v katerih so bili predsedniški kandidati omenjeni v zvezi s predsedniškimi volitvami. Omemb v zvezi z drugimi temami analiza ni upoštevala, prav tako ne naklonjenosti poročanja.

Verjetno ni presenetljivo, da v vseh kategorijah analize prepričljivo vodi predsednik države Borut Pahor. Ta je zbral največ omemb v medijih (skupaj 182) in tudi v naslovih (20). Po številu omemb mu sledi Marjan Šarec (111), ki ima ob tem še sedem omemb v naslovih. Potem so Ljudmila Novak (skupaj 108 omemb in štiri v naslovih), Maja Makovec Brenčič (108, a nič naslovov), Romana Tomc (103, štirje naslove), Boris Popovič (100, deset naslovov), Angelca Likovič (92, dva naslova), Suzana Lara Krause (89, en naslov) in Andrej Šiško (76, pet naslovov).

Pahor je dobil tudi največ fotografij v člankih (64), sledijo mu Marjan Šarec in Romana Tomc (oba s po 31 fotografijami), Boris Popovič (30 fotografij), Ljudmila Novak in Maja Makovec Brenčič (po 27 fotografij), Suzana Lara Krause (26), Angelca Likovič (22) in Andrej Šiško (20).

Pri intervjujih so kandidati izenačeni, večina je imela v tej obdobju po dva objavljena intervjuja, izjema so Marjan Šarec z enim objavljenim intervjujem ter Angelca Likovič in Andrej Šiško brez intervjujev v času, ki ga je zajela analiza.

Analizo dobite na TEJ POVEZAVI