Pretekli teden se je potekala prava drama. Odziv politike na polom Agrokorja je bil pričakovan: zmanjkalo bo kruha, mleka, sadja, zelenjave in čokolade, če država ne bo nazaj odkupila Mercatorja. A bodimo jasni. Zmanjkalo ne bo prav ničesar. In politika v trgovini nima kaj iskati. Take ideje niso samo sprte z zdravo pametjo in tržnim gospodarstvom, ampak so zelo škodljive. Ljudem se spet pošilja napačen signal, da je trgovinska dejavnost v nacionalnem interesu.
V tiskani izdaji in v Trafiki24 več o tem, zakaj ministra Počivalšek in Židan z vso resnostjo na obrazu uporabljata dramatično retoriko; zakaj politika širi paniko; kako Mercatorju tržni delež že več let vztrajno upada; zakaj bi se trgovci že morali naučiti, da je slovenski potrošnik zelo nezvest; zakaj si je Todorić vseeno zelo želel Mercator; o treh scenarijih za najboljšega soseda; o medijski histeriji in politiki, ki ne razume ekonomije.
Afera Agrokor: Primite se za denarnice, če bo država kupila Mercator!
Na poslovni sistem Mercator, ki zaposluje okoli 22.000 ljudi in ustvari okoli 2,6 milijarde evrov prihodkov, je oko spet vrgla politika.